El duel de la jornada 32 de LaLiga EA Sports entre Barça i Celta de Vigo ens ha deixat un dels partits de la temporada. Si bé els primers 60 minuts del Barça han estat dolents i s'ha posat per darrere en el marcador, la remuntada posterior ha sigut espectacular. De l'1-3 al 4-3. Sense dubte, si alguna cosa té aquest equip és ànima, mai es rendeix tot i les adversitats a les quals ha de fer front.
Només acabar el partit, Flick ha sortit corrent a abraçar Raphinha, un dels protagonistes del partit. És per això que, en l'entrevista en calent amb DAZN, l'entrenador alemany ha estat preguntat i ha respost per la bogeria que suposa un partit d'aquesta mena: "Quan guanyes, tot t'agrada, encara que els partits siguin bojos. Hem jugat contra un molt bon equip que ha obtingut bons resultats. Ja vaig dir ahir que tenen una idea clara de joc".
Raphinha, líder del vestidor
Més tard, a la roda de premsa, ha respost a més qüestions. Quan li han preguntat per Raphinha i sobre assumir el llançament de penal, el tècnic alemany s'ha desfet en elogis: "Els penals… no ho sé. M'he posat content per ell. Ha estat molt important perquè en la primera part ha patit una mica i li he dit que pensés en positiu. Després de l'1-3 ha estat increïble.
També ha parlat sobre l'energia de l'equip i el fet de no rendir-se mai: "L'important és no rendir-se. Al novembre jugàvem amb molta energia negativa i ara és el contrari, juguem amb energia positiva. Això és molt important per a mi, demostrar lluita fins al final. I adoro aquesta mentalitat. Segurament no hem estat perfectes en algunes accions, però hem demostrat coratge i ens hem emportat els tres punts.
Possible lesió de Lewandowski
Un dels punts d'inflexió del partit ha estat l'entrada de Dani Olmo, que ha aportat dinamisme a l'equip: "Té qualitats fantàstiques, però ha de demostrar-les en cada partit. I Pedri igual. Rendeix en tots els partits i és el que volem d'en Dani. I si això passa, estarem encantats".
Per últim, Flick ha parlat de la possible lesió de Lewandowski, però no ha donat massa pistes: "Hem d'esperar. Per la meva experiència, és millor esperar i veure com està demà". El dubte està en si Lewandowski podrà jugar o no la final de Copa del Rei del dissabte 26 d'abril contra el Reial Madrid. També en si estarà disponible per a l'eliminatòria de semifinals de Champions contra l'Inter de Milà.