Erling Braut Haaland està cridat a ser un dels protagonistes del següent mercat estival. Ja tenia decidit que aquesta serà la seva última temporada a les files del Manchester City, una etapa que dona per finalitzada, i les sancions que rebrà el seu club només li donen més arguments per voler sortir. A més, ho pot fer en unes condicions realment favorables, per una xifra considerablement inferior als 175 milions d'euros que estipula la seva clàusula de rescissió.
I hi ha molts clubs a l'espera de conèixer el veredicte final de la FA, que fins i tot medita la possibilitat de descendir administrativament l'equip dirigit per Enzo Maresca. Entre ells, es troba el Barça, que no deixaria escapar l'oportunitat de firmar una estrella del nivell del davanter de 26 anys, com ja van fer fa un parell de mesos amb Rodrigo Hernández. Perquè Joan Laporta i Deco encara no renuncien al fitxatge d'un '9'.
Encara que Raphinha Dias s'ha adaptat de meravella a aquesta demarcació, mantenen activa la recerca d'un golejador, i si existeix la possibilitat de reclutar l'ex del Borussia Dortmund o del Red Bull Salzburg, no ho dubtaran dues vegades. Convenç més que Julián Álvarez, qui a més continua sent declarat com a intransferible per l'Atlético de Madrid, i això podria ajudar a millorar considerablement l'atac de Hans-Dieter Flick.
Per a Haaland, vestir de blaugrana també seria un somni. La següent competició on vol jugar és La Liga EA Sports, i en aquests moments, el convenç molt més el projecte de 'Hansi' que el de José Mourinho. Al Reial Madrid no tindria lloc per culpa de Kylian Mbappé i de Vinícius Júnior, i seria molt més partidari de completar un trident letal al costat de Raphinha Dias i de Lamine Yamal, amb els quals s'entendria de meravella.
De manera que el Barça és el principal favorit en la subhasta pel guanyador del Golden Boy l'any 2020, com s'han atrevit a explicar des de 'The Athletic'.
Haaland, obert a negociar amb Laporta
Haaland està obert a negociar amb Laporta, i ha traslladat la seva predisposició a arribar al Barça en un futur molt pròxim, a través del seu representant, com suggereix el mitjà anteriorment citat.
Això implica que el president i Deco no perdran de vista qualsevol novetat que arribi sobre aquest tema, i esperen ansiosament conèixer el veredicte contra el City.
