Deco està molt atent a tots els jugadors que irrompen amb força a la Champions League, i que ja han deixat mostres del seu increïble talent i el seu potencial. Poden ser reforços molt interessants per al Barça, i a un preu raonable, que és el principal requisit que imposen. I entre els cracs que estan vigilant molt de prop, ens trobem amb un futbolista del Bayer Leverkusen, que ja ha estat capaç de marcar la seva primera diana en la màxima competició.
Perquè Christian Kofane va deixar la seva carta de presentació en el partit contra el PSV Eindhoven, tot i que el seu gol no va servir perquè el seu equip pogués aconseguir la victòria, i es van haver de conformar amb l'empat. És un dels nous reforços que han arribat aquest estiu al BayArena, on han perdut estrelles com Jeremie Frimpong, Granit Xhaka, Florian Wirtz o Jonathan Tah, i també a Xabi Alonso, i la seva història és realment peculiar.
I és que, en tan sols uns mesos, ha passat de jugar amb l'Albacete a La Liga Hypermotion, club al qual va arribar procedent del seu país natal, el Camerun, a estar debutant a la Lliga de Campions. Juga com a davanter, i tan sols té 19 anys, així que estava en edat juvenil fins fa molt poc. Al Camp Nou tenen el seu nom apuntat a l'agenda des de fa algun temps, i estaran seguint la seva progressió a la Bundesliga, un escenari ideal perquè els joves talents mostrin el seu nivell.
Si aconsegueix convèncer Deco, i en especial Joan Laporta, podria ser un dels reforços que el Barça concreti per a la parcel·la ofensiva, on perdran Robert Lewandowski. I un altre futbolista a qui tampoc no perdran de vista és Can Uzun, que va ser un dels pocs cracs de l'Eintracht de Frankfurt que van deixar algun detall interessant en la contundent derrota contra l'Atlètic de Madrid, amb un marcador final de cinc gols a un.
Durant aquest any ha assumit més responsabilitat a l'equip alemany, després d'una primera temporada d'adaptació a l'elit, i ja acumula un total de sis gols i quatre assistències en vuit partits.
Uzun, una recomanació dels observadors del Barça
Els observadors del Barça s'han encarregat de recomanar personalment el fitxatge d'Uzun, que va arribar a l'Eintracht procedent del Nürnberg, a canvi d'11 milions d'euros, i és un dels grans talents que han sortit de Turquia recentment, juntament amb Arda Güler i Kenan Yildiz.