Carregant...

El Barça continua veient Julián Álvarez com el gran favorit per reforçar la posició de davanter centre, però l'operació comença a omplir-se d'obstacles. L'argentí encaixa en el que busca Hansi Flick per la seva facilitat per associar-se i per un talent que pocs tenen. Tanmateix, l'Atlètic de Madrid no està disposat a facilitar absolutament res i la resposta blanc-i-vermella a l'interès blaugrana obliga Deco a preparar un pla alternatiu.

I és que al Barça saben que no poden quedar-se bloquejats esperant una negociació impossible. Si l'Atlètic decideix no asseure's a parlar o col·loca un preu fora de mercat, el club català haurà d'activar altres vies. En aquest escenari apareixen tres noms que ja estan al radar per a la posició de nou: Joao Pedro, Mikel Oyarzabal i Dusan Vlahovic. Tres perfils diferents, però amb alguna cosa en comú, ja que podrien sortir més barats que Julián Álvarez.

Joao Pedro i Oyarzabal, dues opcions més flexibles

Joao Pedro agrada molt per la seva capacitat per moure's per tot el front d'atac. No és un davanter d'àrea, però pot jugar com a nou o segon punta. Per a Flick, aquest tipus de perfil té valor perquè permet canviar el dibuix sense fer substitucions i combinar millor amb extrems com Lamine Yamal o Anthony Gordon. D'aquesta manera, el brasiler apareix com una opció molt interessant si el Barça busca un davanter tècnic, mòbil i amb marge de creixement.

EuropaPress 6856134 13 juliol 2025 us east rutherford chelseas joao pedro celebra després

Mikel Oyarzabal, per la seva banda, representa una alternativa diferent. Té experiència a LaLiga, intel·ligència, gol i capacitat per jugar tant per dins com per fora. No seria el nou més pur del mercat, però sí un futbolista fiable, competitiu i molt més conegut per al futbol espanyol.

Vlahovic, el perfil més clàssic de davanter centre

La tercera via és Vlahovic. El serbi respon més al model de nou clàssic: fort, potent, rematador i amb presència a l'àrea. El seu fitxatge canviaria l'atac del Barça d'una altra manera, donant a l'equip una referència més clara. El problema estaria en el seu encaix salarial ja que sortiria com a agent lliure, però tot i així podria ser una operació més viable que la de Julián si l'Atlètic es tanca per complet.

Així doncs, el Barça manté l'argentí com a prioritat, però ja no pot dependre només d'aquesta carpeta. Si l'Atlètic no negocia, Deco té tres camins oberts: Joao Pedro, Oyarzabal i Vlahovic. Tres alternatives més barates per no deixar a Flick sense el davanter que necessita.