El coronavirus ja ha arribat a la Lliga. L'organisme presidit per Javier Tebas ha decidit aquest dimarts que les pròximes jornades de Primera i Segona Divisió es jugaran a porta tancada. Quins són els partits afectats per a Barça, Espanyol i Girona pel Covid-19?
Barça: Mallorca i Leganés
Just després de conèixer que el Barça-Nàpols dels vuitens de final de la Champions es jugarà sense públic, el club blaugrana ha conegut que en la competició domèstica tampoc hi haurà aficionats. El pròxim partit dels catalans amb aquesta novetat serà a Son Moix contra el Mallorca (14 de març). El Barça-Leganés del Camp Nou (22 de març) també es disputarà a porta tancada.
FC Barcelona
Espanyol: Alabès i Getafe
Per la seva part, l'Espanyol, que passa per una situació crítica a la Lliga, no podrà comptar amb l'escalf del seu públic el pròxim diumenge contra l'Alabès (15 març) i no tindrà els aficionats en contra al Coliseum Alfonso Pérez contra el Getafe (22 de març).
Girona: Las Palmas i Racing
El Girona es desplaçarà fins a les Canàries per jugar contra Las Palmas a porta tancada (15 de març) i rebrà el Racing de Santander a Montilivi sense el seu públic (22 de març).
GironaFC
El Reial Madrid és un dels clubs més afectats per aquesta mesura i és que els pròxims dos partits els jugarà al Santiago Bernabéu. Els blancs competiran contra l'Eibar (13 de març) i València (21 de març) a casa.
Partit | Estadi | Jornada | Data |
---|---|---|---|
Mallorca-Barça | Son Moix | 28 | 14/03 - 18.30h |
Barça-Leganés | Camp Nou | 29 | 22/03 - 21.00h |
Espanyol-Alabès | RCDE Stadium | 28 | 15/03 - 12.00h |
Getafe-Espanyol | Coliseum Alfonso Pérez | 29 | 22/03 - 16.00h |
R. Madrid-Eibar | Santiago Bernabéu | 28 | 13/03 - 21.00h |
R. Madrid-València | Santiago Bernabéu | 29 | 21/03 - 16.00h |
Las Palmas-Girona | Estadi de Gran Canària | 32 | 15/03 - 18.15h |
Girona-Racing | Montilivi | 33 | 22/03 - 18.15h |