Álvaro Arbeloa no ha necessitat gaire temps per posar la creu a una sèrie de jugadors de la plantilla, que tindran molt difícil comptar amb minuts mentre ell sigui l'entrenador del Reial Madrid. I, en especial, hi ha una peça a la qual ha obert completament les portes de sortida, i que té permís per negociar les ofertes que rebi durant aquest mercat d'hivern. Així que no posaran cap mena d'inconvenient a la seva acomiadada definitiva.

Perquè Fran García té els dies comptats al Santiago Bernabéu. La seva situació ja era molt delicada amb Xabi Alonso, i no hi ha indicis que pugui millorar, malgrat l'arribada d'un nou tècnic. La competència que hi ha en la seva demarcació és molt elevada, amb Álvaro Carreras i amb Ferland Mendy, i serà l'última alternativa en les rotacions per a la banda esquerra. El seu rendiment mai no ha complert amb les expectatives, i ha estat constantment al centre de les crítiques.

Fran García

En la seva tercera campanya vestint de blanc, ha esgotat el seu crèdit per complet, signant actuacions molt discretes, que l'han sentenciat. No aporta res a nivell defensiu, ni tampoc amb les seves incorporacions a l'atac, i ja no és precisament jove. Als seus 26 anys, queda comprovat que el millor per a totes les parts implicades és iniciar una nova aventura i separar els seus camins, així que el seu nom figura a la llista de transferibles.

Florentino Pérez també és partidari de permetre la venda del ‘20’, qui va ser una aposta personal seva l'estiu del 2023. Arbeloa no ha trigat a comprovar que Carlo Ancelotti tenia raó a l'hora d'assenyalar que no disposava de les condicions necessàries per triomfar al Madrid, i també ha recomanat al president prescindir dels seus serveis. I, si és possible, abans que finalitzi el mercat d'hivern actual.

Ara tan sols queda esperar que tot es resolgui al més aviat possible, i que arribi un admirador que estigui disposat a apostar per Fran, que en el seu moment va ser considerat com un dels millors defenses de La Liga EA Sports.

Arbeloa no podrà disposar de Fran García la resta de la temporada

Com asseguren des d'altres diaris, Arbeloa no té intenció de comptar amb Fran García durant tot el que queda de temporada. Així que li aconsella buscar-se una destinació aquest mes de gener, ja que en cas de continuar al Madrid, tan sols jugarà en situació d'extrema necessitat.

I, fins i tot, l'entrenador de Salamanca prefereix abans donar alguna oportunitat als joves talents del planter.