El president dels Estats Units, Donald Trump, ha anunciat que els productes europeus que entrin als Estats Units pagaran una taxa del 30% a partir del pròxim 1 d'agost. Davant l'anunci de Trump, la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, ha defensat mantenir les negociacions amb el president estatunidenc.
L'ENQUESTA DEL DIA
Trump acabarà imposant els aranzels del 30% a Europa?
El Nacional
Foto: EFE
Barcelona. Dissabte, 12 de juliol de 2025. 23:03
Temps de lectura: 1 minut
Foto: EFE
Barcelona. Dissabte, 12 de juliol de 2025. 23:03
Temps de lectura: 1 minut
