L'Estat d'Israel ha decidit "boicotejar" la pròxima edició del Mobile World Congress de Barcelona, prevista pel pròxim mes de març de 2026, per la posició del govern espanyol i altres institucions com l'Ajuntament de Barcelona presa en el conflicte obert a Gaza. Així ho ha anunciat, el ministre de Comunicacions d'Isarel, Shlomo Karhi, que ha fet una crida a les empreses israelianes a cancel·lar tots els preparatius per l'exposició tecnològica.
L'ENQUESTA DEL DIA
S'ha d'evitar que Israel marxi del MWC?
El Nacional
Foto: Carlos Baglietto
Barcelona. Divendres, 12 de setembre de 2025. 22:50
Temps de lectura: 1 minut
Foto: Carlos Baglietto
Barcelona. Divendres, 12 de setembre de 2025. 22:50
Temps de lectura: 1 minut
