Els Estats Units retiraran aproximadament 5.000 soldats d’Alemanya, segons ha anunciat el Pentàgon, en una decisió que arriba enmig de la creixent tensió entre el president nord-americà, Donald Trump, i el canceller alemany, Friedrich Merz, arran de la guerra a l’Iran. El president dels Estats Units també ha criticat altres aliats europeus per no implicar-se en la guerra contra Teheran. Preguntat sobre si es plantejava retirar tropes d’Itàlia i Espanya, Trump va respondre: “Probablement ho faré; mireu, per què no ho hauria de fer?”.
L'ENQUESTA DEL DIA
Creus que Trump podria retirar també els seus soldats d'Espanya?
El Nacional
Foto: EFE
Barcelona. Dissabte, 2 de maig de 2026. 22:43
Temps de lectura: 1 minut
Foto: EFE
Barcelona. Dissabte, 2 de maig de 2026. 22:43
Temps de lectura: 1 minut
