El que has de saber avui
Avui és el primera dels dos dies de dol decretats ahir pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont després de produir-se l'accident d'autocar a Freginals (Tarragona) on van perdre la vida 13 estudiants. De moment, hi ha 34 joves més que estan hospitalitzats amb ferides de diversa consideració, 3 en estat crític, 9 en estat greu i 22 en estat menys greu.
A les 12h del migdia, Puigdemont i el rector de la Universitat de Barcelona (UB), Dídac Ramírez, encapçalaran els cinc minuts de silenci que s'han convocat davant l’Edifici Històric de la universitat per les víctimes de l’accident. També hi assistirà l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, així com membres de Govern de la Generalitat, entre d’altres autoritats.
També al migdia, la coordinadora nacional d’ICV, Marta Ribas, comentarà l’actualitat política. I a primera hora de la tarda, s'inaugurarà el fresc de l'artista Miquel Barceló en homenatge a Ramon Llull a la Biblioteca Nacional de França, a París.
El tribunal del Cas Nóos interroga des d'aquest dilluns 35 testimonis
El tribunal encarregat de jutjar els 17 acusats que se sentin a la banc dels acusats pel cas Nóos interrogarà, entre aquest dilluns i dimecres, a un total de 35 testimonis, entre els qui es troben l'eurodiputada del PP Rosa Estaràs, qui va ser vicepresidenta del Govern en l'última legislatura de Jaume Matas (2003-2007), així com nombrosos exempleats de l'Institut Nóos i de les mercantils a aquest vinculats. Fins a 29 persones declararan per videoconferència.
Avui se celebra el Dia Mundial de la Poesia
El Dia Mundial de la Poesia, que se celebra internacionalment aquest dilluns, protagonizarà una jornada al Centre d'Arts Santa Mònica de Barcelona, amb la lectura del poema Preneu les roses, creat especialment per a l’ocasió per Olga Xirinacs.
Víctimes mortals de sis nacionalitats
El conseller d'Interior confirma les nacionalitats de les víctimes mortals de l'accident de Freginals: 7 italianes, 2 alemanyes, 1 romanesa, 1 francesa, 1 uzbeca i 1 austríaca.
El conductor de l'autocar no declararà avui
El conseller d'Interior ha informat que el conductor de l'autocar accidentat a Freginals no declararà avui perquè està ingressat a l'UCI de l'Hospital Verge de la Cinta amb contusió pulmonar.
Suport psicològic del departament de Justícia
Equip Oficina Atenció a la Víctima de @justiciacat es desplaça als jutjats i al Tanatori de Tortosa per oferir suport psicològic #Freginals
— Justícia.Generalitat (@justiciacat) 21 de març de 2016
Suspesa sense data la declaració del conductor
La declaració del conductor de l'autobús sinistrat ahir a l'AP7 prevista per les 10.00 ha quedat suspesa per ingrès hospitalari de l'investigat, segons han informat fonts judicials.
Junqueras: "No ens han fet cap avançament, són diners que ens deuen"
El vicepresident del govern, Oriol Junqueras, ha explicat a El Matí de Catalunya Ràdio, alguns dels detalls de la trobada amb el ministre Montoro de divendres passat:
- A Montoro no li vam demanar res, li vam recordar que el seu govern està d'acord a convertir els crèdits de curt a llarg"
- "Montoro no em va dir en què no volia que ens gastem els diners, això ho diuen en públic"
- "No ens han fet cap avançament, són diners que ens deuen des del 2014, la liquidació l'han feta en dos anys"
- "Ells [el govern espanyol] sempre fan els càlculs a la baixa, ens ho reconeixen"
- "Més intervenció de la que ja tenen és pràcticament impossible, ho intervenen tot"
- "Amb Montoro m'hi entenc una mica, en qüestions de caràcter tècnic; en les polítiques, no"
- "Catalunya és la segona a pagar i la desena a rebre"

53 vols cancel·lats a l'aeroport d'El Prat per la vaga a França
La vaga de controladors aeris a França ha obligat a cancel·lar aquest dilluns un total de 53 operacions a l'aeroport de Barcelona-El Prat, on també s'estan produint demores de fins a 90 minuts en alguns vols a causa de les restriccions existents per sobrevolar l'espai aeri francès.
Segons ha informat Aena, del total d'operacions previstes per a aquest dilluns a l'aeroport d'El Prat, 53 s'han cancel·lat, afectant a connexions amb França, Bèlgica, Holanda, Regne Unit, Suïssa, Itàlia i Hongria.
El Govern prepara un dispositiu per atendre les famílies de les víctimes
Segons ha explicat el conseller de l’interior, Jordi Jané, el Govern ha habilitat un dispositiu per poder ajudar a les famílies de les víctimes que vinguin a Catalunya. Al tanatori de Tortosa hi ha psicòlegs per atendre les famílies, i també s’ha habilitat una sala a l’aeroport per identificar les famílies i atendre-les quan arribin a Barcelona. A més, un cop a l'aeroport, es posarà a la seva disposició un cotxe per desplaçar-se fins a les Terres de l’Ebre.
Tot i que són dies difícils per concertar vols, degut a les vacances i a la vaga de controladors aeris a França, fins a 5 famílies ja estan a Tortosa i estan rebent suport psicològic.
Corea del Nord llança més míssils al mar en plena etapa de tensió
Corea del Nord ha efectuat avui un nou llançament múltiple de míssils de curt abast al mar, en plena etapa de tensió per les sancions de l'ONU al règim de Kim Jong-un i els exercicis militars de Seül i Washington a Corea del Sud.
Jané assegura que no hi ha novetats sobre les causes i evita especular sobre si portaven el cinturó
El conseller de l'Interior, Jordi Jané, ha explicat en roda de premsa quin és l'estat de la investigació sobre el sinistre d'ahir a l'AP-7 en què van morir 13 estudiants Erasmus, i com s'està gestionant. Jané ha assegurat que de moment "no tenim novetats sobre les causes" i ha evitat especular sobre si les víctimes duien el cinturó o no. Tot i això, ha volgut assegurar que el vehicle tenia els papers en regla, els cinturons homologats, el conductor havia parat les hores necessàries i era experimentat.
També ha assegurat que ahir el conductor es va acollir ahir al seu dret de no declarar en dependències policials, i que avui no ho podrà fer degut al seu estat de salut. Segons Jané, es va anar trobant malament i un segon cribatge va aconsellar ingressar-lo. En aquests moments es troba a l'UCI per una contusió pulmonar.
Els familiars arriben al tanatori
Les famílies arriben aquest matí al tanatori de Jesús (Tortosa) per identificar les víctimes mortals.
Mitjans a l'entrada del tanatori / G.L.
Puigdemont agraeix al president del Parlament Europeu les mostres de condol
. @EP_President Thank you so much, we are all saddened. At the @catalangov we are doing our best to help the victims and their families.
— Carles Puigdemont (@KRLS) 21 de marzo de 2016
Convoquen vaga al cremallera de Montserrat els dies 25 i 27 de març
La secció sindical de la UGT a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha convocat vaga per als dies 25 i 27 de març, de 10h a 14h i de 15h a 18h hores, a l’explotació de Montserrat, que inclou el cremallera i els funiculars de Sant Joan i la Santa Cova.
La inversió estrangera a Catalunya va créixer un 57,8% el 2015
El 2015, Catalunya va atreure 4.783 milions d'euros d'inversió estrangera, la qual cosa representa el 22% del total, segons el Registre d'Inversions Exteriors del Ministeri d'Economia i Competitivitat. Si ho comparem amb les dades de 2014, la inversió ha augmentat un 57,8%.
El Rei guarda un minut de silenci per les víctimes de l'accident a l'AP-7
El rei Felip VI ha guardat aquest dilluns un minut de silenci en la seva visita a la Unitat Especial d'Intervenció de la Guàrdia Civil a Valdemoro (Madrid), en record per les víctimes de l'accident d'autocar a Freginals, en el qual van morir 13 estudiants Erasmus de diferents nacionalitats i uns altres 49 van resultar ferits.
Minuto de silencio por los fallecidos en el accidente de autocar ocurrido en Tarragona @ESNSpain @interiorgob pic.twitter.com/kaBAkavqSU
— Casa de S.M. el Rey (@CasaReal) 21 de marzo de 2016
ERC demana la compareixença de Margallo
Demanem compareixença Margallo x expulsió membres ONU d Sahara x part d Marroc, amb l'ok d Gobierno @Esquerra_ERC pic.twitter.com/jaEQoZgziB
— Joan Tardà i Coma (@JoanTarda) 21 de marzo de 2016
Demà es podrien començar a repatriar els cossos de les joves mortes a l'accident de Freginals
En 24 hores s'espera tenir fets els anàlisis d'ADN i poder començar a repatriar els cossos. Durant el dia d'avui els familiars han d'anar identificant els cossos.
Cinc minuts de silenci davant la Universitat de Barcelona per les víctimes de Freginals

El cos de Mossos també fa un minut de silenci davant de l'edifici de les Corts
Minut de silenci davant de l’edifici de Les Corts. Acompanyem en el dolor a totes les víctimes i familiars pic.twitter.com/Z8KNk773Q0
— Mossos. Generalitat (@mossoscat) 21 de marzo de 2016
24 persones ingressades, 1 en estat crític
El conseller de Salut, Toni Comín, ha informat que en aquests moments hi ha 24 persones ingressades a causa de l’accident de Freginals, una de les quals està en estat crític. Hi ha ferits en centres hospitalaris de Tortosa, Amposta, Vinarós, Tarragona, Reus i en diversos centres de Barcelona i l’àrea metropolitana.
Puigdemont agraeix els professionals i els voluntaris que han treballat en l'accident de Freginals
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha volgut donar una mostra de suport i solidaritat a les famílies de les víctimes de l'accident a Fraginals (Montsià). A més, ha volgut agrair la tasca que han dut a terme els professionals i els voluntaris que han treballat en l'accident. El rector de la UB, Dídac Ramírez, també ha volgut agrair l'explosió de solidaritat.
Puigdemont i Colau escriuen mostres de condol per les víctimes a la seu de la UB


ERC critica Saénz de Santamaría
L'eurodiputat d'Esquerra Republicana, Josep Maria Terricabras, titlla de "lamentable i interessada" la reacció de la vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Saénz de Santamaria, en conèixer que el govern català s'ha ofert a acollir 4.500 refugiats.

Rivera considera "preocupant" l'acord entre la UE i Turquia perquè elimina els visats
El president de Ciudadanos, Albert Rivera, considera "preocupant" l'acord assolit entre la Unió Europea i Turquia perquè eliminarà els visats ara necessaris perquè els ciutadans turcs es moguin per terra comunitari. Segons la seva opinió, pactes amb tercers d'aquest tipus "poden posar en qüestió" la política de llibertats i les fronteres comunitària.
El Suprem retorna part de la causa del 9N al TSJC
El Tribunal Suprem ha rebut l'exposició raonada contra l'exconseller i diputat de DL en el Congrés, Francesc Homs, i ha tornat la causa de la consulta del 9N de 2014 al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) perquè continuï practicant les diligències que consideri necessàries, segons ha informat Europa Press. La Sala Civil i Penal del TSJC va remetre al Tribunal Suprem el passat 14 de març la causa contra Homs per la consulta del 9N a l'entendre que no pot separar-se de la resta del cas i que, per tant, havia de ser l'alt tribunal qui continués amb el cas pel seu aforament.
El Suprem ha decidit quedar-se la part referent al conseller Homs, atesa la seva condició d'aforat, mentre que la resta, referent a l'expresident Artur Mas, la exvicepresidenta Joan Ortega i l'exconseller Irene Rigau, retorna a Catalunya.
Rivera diu que "de moment" es manté l'acord PSOE-C's
El president de Ciudadanos, Albert Rivera, ha afirmat aquest dilluns que "de moment" es manté l'acord de legislatura firmat pel seu partit i el PSOE abans de la investidura fallida del socialista Pedro Sánchez i ha advertit que si el PSOE pactés una altra cosa diferent amb Podemos, C's estaria en contra. Rivera ha explicat que l'estratègia del seu partit continuarà sent intentar sumar suports d'altres partits i d'organitzacions de la societat civil.
Enginyers catalans demanen al govern espanyol despolititzar el Corredor Mediterrani
El Col·legi d'Enginyers de Camins de Catalunya ha demanat al Ministeri de Foment, amb independència de la força política que l'ocupi després de les eleccions generals, prioritzar les inversions ferroviàries en el Corredor Mediterrani i que aquestes responguin a criteris tècnics, econòmics, socials i mediambientals, i "no només a criteris polítics".
L'alcalde de Mollet del Vallès alaba la trajectòria de l'empresa del bus sinistrat
L'alcalde de Mollet del Vallès, Josep Monràs, ha defensat la "llarga trajectòria sense cap tipus d'incidents" de l'empresa d'Autocars Alejandro, propietària de l'autobús sinistrat a Freginals ahir amb 13 víctimes mortals.
El pare d'una víctima creu que el bus no havia de circular de matinada
El pare d'una de les 13 víctimes mortals de l'accident d'autobús de Freginals ha criticat que l'autocar traslladés a les joves Erasmus des de València a Barcelona a altes hores de la matinada, el que considera massa perillós. "Era molt tard per conduir", ha lamentat.
Junqueras recorda que l'objectiu de dèficit pel 2016 hauria de ser de l'1,07%
El vicepresident del Govern i conseller d’Economia i Hisenda, Oriol Junqueras, ha recordat avui que, segons el mètode de càlcul que determina la Llei espanyola d’estabilitat pressupostària, l’objectiu de dèficit de les comunitats autònomes pel 2016 hauria de ser de l’1,07% en lloc del 0,3% fixat per l’Estat, i ha xifrat aquesta diferència de vuit dècimes en“1.600 milions d’euros menys del que ens correspondria”.
Obama es reuneix amb Castro a Cuba
Obama se reúne con Raúl Castro en Cuba https://t.co/HqhllfC7hg | https://t.co/mE2hFZ0N6A pic.twitter.com/5PPew4Uc1s
— Alexander Arredondo (@SolutonSoltri) 21 de març de 2016
Barcelona elabora un pla de seguretat basat en proximitat, territori i transparència
L'Ajuntament de Barcelona ha elaborat el Pla Local de Prevenció i Seguretat 2016-2019, que es basa en la proximitat, el territori i la transparència i que pretén dissenyar una estratègia comuna amb la ciutadania que parteixi del coneixement i la diagnosi i tingui en compte les particularitats dels diferents territoris i col·lectius de la ciutat.
Renzi arriba a Tortosa
El primer ministre italià, Matteo Renzi arribarà aquesta tarda a Tortosa ja que és amic de la família d'una de les víctimes de l'accident d'autobús a Freginals. El president de la Generalitat, Carles Puigdemont l'ha rebut a l'aeroport de Reus.
Acabo de rebre el primer ministre italià, Matteo Renzi, a l'aeroport de Reus.@matteorenzi pic.twitter.com/bR2Cie1mJS
— Carles Puigdemont (@KRLS) 21 de març de 2016
Ahir ja van intercanviar mostres de condol.
@matteorenzi Grazie del pensiero. Anche noi abbiamo il cuore spezzato.Il governo della Catalogna fa tutto quel che può per feriti e famiglie
— Carles Puigdemont (@KRLS) 20 de març de 2016
Homs es lamenta que el Suprem el vulgui jutjar
El Suprem em vol jutjar x posar urnes. Quina targeta d presentació d'Espanya al món... No conec cap país democràtic on això passi!
— Francesc Homs (@franceschoms) March 21, 2016
Seguí (DGT): "El cinturó redueix fins a un 80% la probabilitat de mort"
La directora de la Direcció General de Trànsit (DGT), María Seguí, ha recordat després de l'accident d'autobús ocorregut aquest diumenge a Freginals que l'ús del cinturó en el vehicle, també a l'autobús, pot suposar la diferència entre la vida i la mort, tot i que ha reconegut que poques vegades es vigila el seu ús en els autocars i que fa falta més educació en seguretat viària.
La nova llista de morosos amb Hisenda es publicarà entre l'1 de maig i el 30 de juny
El ministre d'Hisenda en funcions, Cristóbal Montoro, ha dictat una ordre, en vigor a partir de demà dimarts, en què s'estableix que la llista de morosos amb la Hisenda Pública es publicarà anualment entre l'1 de maig i el 30 de juny.
La primera llista de morosos on apareixien noms tan coneguts com el de Mario Conde, Dani Pedrosa, els germans Areces, Lorenzo Sanz i els Ruiz-Mateos, a més d'empreses com Reyal Urbis, Nozar, Marsans, Air Comet, Spanair, Pescanova i Grupo Cantoblanco, publicada el passat 23 de desembre, deixarà de ser accessible en un parell de dies, ja que es compliran tres mesos des de la seva publicació.
Renzi visitarà els afectats italians per l'accident
El primer ministre italià, Matteo Renzi, té previst visitar totes les víctimes italianes de l'accident d'aquest diumenge a Freginals on van morir set estudians d'aquesta nacionalitat. Renzi, que visitarà primer el centre de comandament ubicat a Tortosa, es traslladarà tot seguit a l'Hospital Verge de la Cinta, al Joan XXIII i a l'Hospital Clínic de Barcelona. El primer ministre italià té relació personal amb una de les famílies afectades.
Barcelona acollirà l'Euro Attractions Show 2016, que preveu 9.000 professionals
L'Associació Internacional de Parcs d'Atraccions i Entreteniment (IAAPA) celebrarà a Barcelona l'Euro Attractions Show (EAS) 2016 entre el 20 i 22 de setembre amb la previsió d'atreure més de 9.000 professionals d'aquesta indústria de més de 100 països.
L'organització ha destacat la presència de 425 empreses per a 6.000 compradors que representen a parcs temàtics, d'atraccions, aquàtics, zoològics, complexos turístics i creuers, entre d'altres.
El papa trasllada al bisbe de Tortosa la seva pena per l'accident de l'AP-7
El Papa s'ha mostrat "vivament afligit" per l'accident d'autobús registrat ahir en Freginals, en el qual van morir tretze universitàries d'Erasmus, set d'elles italianes.
Fitch manté la qualificació creditícia de Barcelona amb perspectiva estable
Fitch Ratings ha mantingut la qualificació del deute de Barcelona en 'BBB+' (llarg termini) i 'F2' (curt termini) amb perspectiva estable, segons ha informat la pròpia companyia. La decisió respon a la fortalesa operativa i de liquiditat del consistori de la capital catalana el 2015 i al seu moderat deute directe, inferior a la de 2014, així com a la fortalesa de l'economia de la ciutat.
La meitat de les famílies ja són a Freginals
Ja han arribat les famílies de 7 de les 13 víctimes mortals per col•laborar en la identificació dels cadàvers. #Freginals
— Justícia.Generalitat (@justiciacat) 21 de març de 2016
Erasmus Student Network agraeix la "ràpida" actuació de l'accident de l'AP-7
L'organització d'estudiants d'Europa Erasmus Student Network ha enviat un comunicat en català, castellà i anglès, en què agraeixen la "ràpida" actuació dels voluntaris i serveis d'emergència en "aquestes tristes circumstàncies", així com a la Universitat de Barcelona i a la seva pròpia xarxa per les mostres de suport rebudes.
En el comunicat, també expliquen que companys de l'organització es van desplaçar a Tortosa i han col·laborat amb els Mossos en la identificació de les víctimes i oferint suport als afectats.
Cancel·lats 69 vols a l'Aeroport del Prat per la vaga de controladors francesos
L'Aeroport de Barcelona-El Prat ha registrat fins a les 16 hores la cancel·lació de 69 operacions a causa de la vaga de controladors aeris a França, que també està provocant forts retards en la majoria de vols que operen amb el nord i el centre d'Europa, amb demores de fins a cinc hores en alguns casos.
Vuit famílies de les 13 víctimes mortals ja són a Tortosa
Vuit famílies de les 13 víctimes mortals ja estan a Tortosa i han passat per seu judicial a realitzar el reconeixement. Durant el dia d’avui s’espera l’arribada dels familiars de tres víctimes més.
També han rectificat les nacionalitats de les víctimes que aquest matí ha donat el conseller d'Interior, Jordi Jané, i set són de nacionalitat italiana, dues alemanyes, dues austríaques, una romanesa i una francesa.
Colau es retracta: "Iglesias i Errejón son dos companys valents"
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, s'ha retractat avui en dos tuits de les paraules que adreça al llibre del periodista Joan Serra "Ada, la rebel·lió democràtica", en què acusava Pablo Iglesias i Podemos "d'arrogància".
1/2 @ahorapodemos es la mejor noticia en la politica institucional de las últimas décadas, el mejor aliado del cambio.
— Ada Colau (@AdaColau) March 21, 2016
2/2 @Pablo_Iglesias_ e @ierrejon son dos compañeros valientes con los q nos quedan muchas alegrías por conquistar. Le pese a quien le pese.
— Ada Colau (@AdaColau) March 21, 2016
Puigdemont i Renzi van a l'hospital a visitar els ferits
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i el primer ministre italià, Matteo Renzi, surten ara del Parador on hi ha les famílies de les víctimes mortes, i van camí de l'hospital a visitar els ferits.
DiL demanarà al Senat que l'Estat sigui "promotor actiu" de l'asil a refugiats
El portaveu de Democràcia i Llibertat (DiL) al Senat, Josep Lluís Cleries, defensarà demà una moció en la qual insta l'executiu espanyol en funcions a "ser promotor actiu de l'acolliment i asil de refugiats arribats a Europa, en coordinació amb les autoritats europees i amb ple respecte als drets humans i drets de la infància".
Puigdemont i Renzi arriben a l'hospital

Puigdemont i Renzi arriben a l'hospital / Gemma Liñan
Creu Roja dóna suport psicosocial a familiars de víctimes de l'accident de Freginals
Més d'una vintena d'efectius de la Creu Roja està prestant suport psicosocial a familiars i persones de l'entorn de les víctimes de l'accident a Freginals.
Tsipras adverteix que no podran assumir sense ajuda l'acord UE-Turquia
El primer ministre grec, Alexis Tsipras, ha advertit avui que les autoritats gregues no podran assumir l'aplicació de l'acord UE-Turquia de gestió d'immigrants i refugiats si no arriba ajuda urgent. L'acord ha entrat en funcionament avui.
Catalunya registra el tercer cas importat de Zika en una embarassada
Catalunya ha registrat el tercer cas importat del virus del Zika en una embarassada. Aquesta dona se suma als altres 27 afectats per la malaltia a Catalunya, 14 dones i 14 homes.
Els polítics celebren els 10 anys de Twitter
10 años de #LoveTwitter Yo entré hace casi 6 y parece que han pasado décadas desde entonces. Algo mejor lo hago, no? pic.twitter.com/NiSsfr3xUx
— Pablo Iglesias (@Pablo_Iglesias_) 21 de març de 2016
Mis primeros tuits fueron los mejores... Y lo sabéis. Felicidades a @TwitterSpain por estos 10 grandes años. #LoveTwitter
— Pedro Sánchez (@sanchezcastejon) 21 de març de 2016
Raúl Castro demana a Obama la eliminació del bloqueig
El president de Cuba, Raúl Castro, ha demanat al seu homòleg dels Estats Units, Barack Obama, l’eliminació del bloqueig, ja que és “l’obstacle per al desenvolupament del nostre país”, a més de ser “essencial per a les relacions bilaterals i pels beneficis que tindria sobre l’emigració cubana”. Així mateix, ha exigit el retorn del “territori il·legal ocupat per la base naval de Guantánamo”.
Renzi truca Rajoy
Me ha llamado @matteorenzi desde Tortosa por el accidente en el que han fallecido 7 jóvenes italianas. Nuestro afecto y solidaridad. MR
— Mariano Rajoy Brey (@marianorajoy) 21 de març de 2016
Obama: "El futur de Cuba el decidiran els cubans"
El president dels EUA, Barack Obama, ha assegurat que "Cuba és sobirana" i, per això, "el futur de Cuba el decidiran els cubans". El president ha apostat per la col·laboració entre els dos països en "un moment de noves esperances de cara al futur".
Obama ha assegurat que la seva relació "no es transformarà de la nit al dia" però que els EUA estan disposats a col·laborar en temes com el comerç, la sanitat, la tecnologia, l'educació i la lluita contra el narcotràfic.
La UB demana personar-se a la causa oberta per l'accident a Freginals
La Universitat de Barcelona (UB) ha sol·licitat personar-se a la causa oberta al Jutjat d'Instrucció número 3 d'Amposta per l'accident d'autocar succeït ahir a Feginals.
Renfe no farà vaga a Setmana Santa
Renfe afrontarà finalment la Setmana Santa sense cap convocatòria de vaga, ja que avui han quedat desconvocats les dues que estaven previstes, la programada per a aquest dimecres, 23 de març, i la de dilluns, dia 28, aturades que anaven a coincidir amb dos de les jornades de més mobilitat de viatgers de l'any.
CDC celebra el Torn Obert a Barcelona
I ara de #tornobert a @CDCBarcelona Debat d'idees! pic.twitter.com/uqjgT4k39x
— Neus Munté (@neusmunte) March 21, 2016
Manuel Valls i Santi Vila, a la inauguració de la exposició de Miquel Barceló a París
El primer ministre francès @manuelvalls i conseller @SantiVila a la inauguració expo Miquel Barceló al @MuseePicasso pic.twitter.com/2AL7dW9XNm
— Cultura. Generalitat (@cultura_cat) March 21, 2016
Santana, The Corrs i Manel esgoten les entrades del Festival de Cap Roig
El XVI Festival de Cap Roig de Calella de Palafrugell ha esgotat les entrades per als concerts de Santana (23 de juliol), The Corrs (15 d'agost) i Manel (8 de juliol), una setmana després que es posessin en venda.
682 trucades per informar sobre l'accident, ateses per agents del telèfon gratuït 900
Des d'ahir i fins les 8 del matí d'avui, 2.054 persones han escoltat informació de l'autoservei de veu del telèfon gratuït 900 per rebre informació sobre l'accident de Freginals. Després de l'autoservei de veu, 682 trucades han estat ateses per diferents agents en català, castellà, anglès i francès.
