Reial Madrid i Espanyol s'enfronten aquest dissabte al Santiago Bernabéu en el que serà un examen de nivell per a ambdós. Tot i que el conjunt blanc, per caixet i per la seva condició de local, és el favorit per endur-se els tres punts, el combinat blanc-i-blau arriba a la cita en vol després de sumar 10 punts dels 12 possibles fins a la data. Primer i tercer classificat protagonitzaran a partir de les 16:15 hores un dels partits de la jornada.
🔴 DESCANS AL BERNABÉU AMB GOLÀS DE MILITAO (1-0).
Error greu de Kylian Mbappé. El francès li roba el xut a Mastantuoni i acaba entrebancant-se.
Vinícius, desaparegut de nou. No ha marxat cap cop de la seva marca.
⏱ 3 minuts de temps afegit.
❗❗❗ Ocasió claríssima per a Calero. El central ha estat a pocs centímetres de rematar una centrada preciosa d'Exposito a pilota aturada.
Xut de Kyilian Mbappé que marxa desviat, al costat esquerre de la porteria de l'Espanyol.
Tot i estar per sota en el marcador, l'Espanyol no vol tornar-se boig i no arrisca pressionant.
🟨 Groga per a Tchouaméni després de tallar un contracop perillós comandat per Edu Expósito.
❗❗ Salvador Militao davant una jugada de murri de Dolan dintre de l'àrea.
💦 Moment de la pausa d'hidratació.
Bon gest de Mastantuono, que és frenat con una dura falta. No veu groga, però, Carlos Romero.
Cop molt dur per a l'Espanyol, que estava plantejant un partit molt intel·ligent. Ara han de reaccionar els de Manolo González.
⚽ GOL DE MILITAO (1-0).
El defensor brasiler s'inventa un gol del no-res amb un xut des de la llunyania imparable per a Dmitrovic. Golàs que decanta un partit que era molt igualat.

Molta possessió del Reial Madrid, però estèril. La defensa de l'Espanyol encara no ha patit cap ensurt.
Courtois atrapa sense problemes una centrada des del sector esquerre de l'Espanyol.
Asencio, superat en aquest inici de partit. Sempre arriba tard.
Tall providencial de Militao davant la rematada de Roberto Fernández. Era una bona centrada de Puado.
De moment, ni Vinicius ni Mbappé estan trobant espais.
De moment, cap ocasió destacada. L'Espanyol aguanta amb molta intensitat.
El pla del partit sembla clar: l'Espanyol esperarà prop de la seva àrea i el Reial Madrid tindrà la possessió.
Primer xut del partit, per a l'Espanyol. Edu Expósito no inquieta Courtois.
🟢 Comença el partit al Santiago Bernabéu (0-0).
Els jugadors ja salten al terreny de joc. Això està a punt de començar.
Pere Milla complirà aquest dissabte el primer dels seus dos partits de sanció. El lleidatà es va dirigir a Hernández Hernández amb els termes "eres malísimo".

Contra el Mallorca, aquest darrer dilluns, els pericos també van veure com un 2-0 a favor es convertia en un 2-2. Una polèmica expulsió de Pere Milla al 43' va bolcar els balears sobre la porteria de Dmitrovic, però un gol de Kike García des del punt de penal al 81' va restablir la justícia perquè els blanc-i-blaus sumessin la tercera victòria de la temporada.
De fet, l'única 'punxada' de l'Espanyol fins a la data va ser en el seu únic partit lluny de l'RCDE Stadium. Aleshores, contra la Reial, els de Manolo dominaven 2-0 en el marcador a l'equador, però una mala segona meitat els va costar el qui avui podria ser un ple de victòries a la Lliga.

Després de vèncer per 2-1 a l'Atlètic de Madrid en la primera jornada, empatar a Sant Sebastià contra la Reial Societat (2-2) en la segona, imposar-se a l'Osasuna (1-0) en la tercera i guanyar de nou en la quarta contra el Mallorca (3-2), l'Espanyol s'erigeix en una de les revelacions d'aquest inici de temporada.

Xabi Alonso sorprèn amb Gonzalo en punta i entren Mastantuono i Valverde en la medul·lar en lloc d'Arda Güler i Dani Ceballos, que van ser titulars tots dos en la darrera jornada. A destacar també la tornada de Jude Bellingham després de la seva operació, que veurà l'inici del partit des de la banqueta.

11 del Reial Madrid:
Courtois; Carvajal, Militao, Asencio, Carreras; Tchouaméni, Valverde, Mastantuono; Vinícius, Mbappé i Gonzalo.
📋✅ ¡Nuestro XI inicial!
— Real Madrid C.F. (@realmadrid) September 20, 2025
🆚 @RCDEspanyol
👉 @UnicajaBanco pic.twitter.com/i8V9fkPUzh
Manolo González surt amb el seu onze de gala, tret del sancionat Pere Milla, que deixa el seu lloc a Urko perquè el de Vitòria configuri el doble pivot juntament amb Pol Lozano.

11 de l'Espanyol:
Dmitrovic; El Hilali, Calero, Cabrera, Carlos Romero; Urko González, Pol Lozano, Edu Expósito, Dolan; Roberto i Puado.
📋 𝐉𝐚 𝐭𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞𝐚𝐜𝐢𝐨́!
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) September 20, 2025
▶️ Aquest és l’11 de Manolo González pel partit al Santiago Bernabéu!#RealMadridEspanyol pic.twitter.com/svkPTCe60X
No obstant això, Manolo González ja va deixar clar a la roda de premsa d'aquest divendres que "per guanyar el partit cal fer un partit perfecte".

Amb tres victòries i un únic empat, l'Espanyol arriba al feu del líder sense temor a res. Amb el front més alt que mai i amb confiança plena en el projecte, el conjunt perico saltarà al terreny de joc a buscar els tres punts.

El Santiago Bernabéu acollirà avui a partir de les 16:15 hores un Reial Madrid - Espanyol que no és ni més ni menys que l'actual líder contra el tercer classificat. Amb ple de victòries per al conjunt merengue i amb un inici de temporada fulgurant dels de Manolo González fins a la data, s'espera un partit vibrant entre dos equips que encara no coneixen la derrota.
