Laporta exhibeix el seu nou Barça amb Valdés i es dirigeix a Puyol
Si el dia de la lona del Santiago Bernabéu Joan Laporta va fer un gran cop d'efecte en aquesta cursa electoral a can Barça, aquest dijous n'ha fet un altre. L'expresident blaugrana i actual candidat a la presidència ha anunciat que al seu costat tindrà noms tan destacats dins del barcelonisme com són Víctor Valdés, Sergi Barjuan, José Ramón Alexanco, Víctor Muñoz, Pichi Alonso, Albert Benaiges o Xavi Llorens, i també amb la presència de Mateu Alemany. I ha enviat un missatge a Carles Puyol.
Acaba la presentació del programa esportiu de Joan Laporta.
Laporta: "Dins del programa el que volem és que el futbol femení s'ha treballat bé aquests anys i el que volem es mantenir la línia ascendent i millorar. Volem més visibilitat a les jugadores. Encara hi ha molts culers que no les coneixem".
Laporta: "Quan arribi animaré a Griezmann. Si cal li diré en francès".
Laporta: "Estic molt tranquil, hi ha altres candidats que estan nerviosos".
Laporta: "Hem fet la feina bé. Avui hem explicat el programa esportiu que ens quedava".
Laporta: "Els jugadors tenen ganes d'enganxar-se a la Lliga".
Laporta: "Tots ells són actius del Barça (Puyol, Valdés, Xavi i Iniesta). Tenim bona relació amb tots ells. En el moment que considerem, valorarem totes les possibilitats".
Yuste: "Víctor Valdés, per a mi, és el millor porter de la història. Hauria d'estar vinculat al departament dels porters".
Laporta: "El que ha fet Koeman és reptar als jugadors a donar el màxim. Va intentar utilitzar aquest revulsiu. Tinc ganes de tornar a ser president i que estiguem vius a totes les competicions. Koeman ho està intentant tot. Hem de tornar a aconseguir que el Leo torni a somriure".
Laporta: "Respecto el que diuen els candidats, jo el que faig és que a l'Albert Benaiges no l'he posat contra la paret. És una relació de molt temps. Amb el Mateu tenim converses i no tenim res tancat. M'agradaria tenir persones del seu perfil i el seu al projecte".
Laporta: "Mantindré la coherència de campanya. Per respecte als professionals que ja hi ha, parlaré amb ells. I després ja intentarem millorar l'estructura esportiva".
Mompart: "Hi ha moltes dades i moltes mètriques. Els gestors esportius són qui han de fer les preguntes. Nosaltres hem d'aportar les dades diferencials".
Yuste: "Tinc relació personal amb el Carles Puyol. M'agradarà tenir-lo amb nosaltres si guanyem".
Ara sí comença el torn de preguntes.
Laporta: "Estic molt orgullós de tot el que vam fer en el passat. Sabem el que hem fet bé i que hem de millorar".
Laporta: "El que volem és que els joves que arribin a la Masia es formin com a persones i després aportar el vostre talent al Barça".
Acaba la presentació del programa esportiu i ara és el torn de preguntes.
Mompart: "Els objectius són mitjançant la intel·ligència artificial ajudar als gestors esportius".
Mompart: "Podem analitzar el rendiment individual dels jugadors. Podem utilitzar-ho per scouting. Ens proporciona molta informació".
Mompart: "La nostra proposta és afegir la intel·ligència artificial al Barça".
Mompart: "En el món de l'esport, qui juga són les persones i les màquines estan per ajudar".
Mompart, professor de física quàntica: "Parlaré sobre la intel·ligència artificial, és una aposta estratègia de la candidatura".
Acaba el torn de Budó i ara serà el torn de Mompart.
Budó: "La forma de ser és el que marca diferències. Si tu no creus amb alguna cosa no ho aconsegueixes".
Budó: "Hem de recuperar la mentalitat guanyadora, com diu el Joan Laporta".
Budó: "Es competeix com es viu i com s'entrena".
Budó: "El rendiment d'un esportista és: com és, com entrena, com viu i quin entorn té".
Budó: "Els cinc departaments i les 11 àrees de coneixement. Metodologia i formació. Tècnic-Esportiu. Valors i cultura esportiva. Scouting. I, Coneixement i Big Data".
Budó: "Al Barça han d'haver-hi els millors".
Budó: "Què vol dir excel·lència? Hi ha d'haver un centre que representi el model".
Budó: "La Masia ha de ser una garantia de sostenibilitat. Ha d'haver-hi unificació dels equips prebenjamins fins al primer equip. El fet de tenir un estil molt definit".
Budó: "Què val jugadors com Valdés, Iniesta, Xavi, Puyol?".
Budó: "Els entrenadors han de buscar un equilibri amb la màxima exigència i empatia. Volem formar aquests entrenadors".
Budó: "Tots coincidim que la Masia és la clau de tot. Ho entenem com un centre de formació d'esportistes d'alt rendiment".
Budó: "Volem apostar molt per l'esport femení. Farem un departament específic de l'esport femení, per no només fer-ho al futbol sinó a totes les seccions del club".
Budó: "El futbol femení està funcionant molt bé. És l'estil que ens agrada. El futbol femení el volem seguir potenciant. S'estan fent les coses molt bé".
Budó: "Ho han aconseguit tot (Laporta) i tenen la humilitat de voler tornar a l'excel·lència".
Budó: "El fet diferencial és com ho farem".
Ara és el torn de Xavier Budó.
Yuste: "Vull que es miri a casa. Hem de treballar molt els esportistes que tenim a casa. Tenim molt talent a casa nostra. L'hem de fer pujar i jugar".
Rafa Márquez, Eto'o i Deco envien missatges de suport a Joan Laporta. L'exdavanter s'ha referit a Laporta com el "futur president del Barça".
Yuste: "El Carles Puyol a part d'haver estat un gran capità, ha donat els valors que ha de tenir un jugador del Barça. Des d'aquí Carles, m'agradarà molt que puguis ser amb nosaltres. Al Barça falta tornar aquests valors. El Carles Puyol ens ajudarà molt".
Yuste: "La Masia no és un edifici, és un sentiment. És pedra filosofal d'aquesta aposta esportiva".
Yuste: "Quan el Leo conegui el nostre projecte... És molt important que el Leo segueixi".
Yuste: "Amb en Jordi Cruyff parlàvem del seu pare. En Johan es va posar per primer cop el braçalet de la senyera. Gràcies, Johan".
Yuste: "Hi haurà un lideratge únic. Volem tornar l'alegria als culers".
Yuste: "Amb Joan Laporta va arribar l'excel·lència esportiva. L'experiència és cabdal, però no ens podem quedar amb això".
Yuste: "Pichi Alonso, vas deixar una empremta inoblidable. També Albert Benaiges, un formador que va fer possible que el futbol base fos el que havia de ser". Les presentacions segueixen: Alex Roca, Xavi Llorens i Mateu Alemany.
Yuste: "També Víctor Valdés, Sergi Barjuan i Víctor Muñoz".
Yuste: "M'agradarà molt que Alexanko sigui amb nosaltres si guanyem les eleccions".
Yuste: "Tenim un gran equip i tenim un gran capità. Serà fonamental per guanyar aquestes eleccions".
Comença la presentació del projecte esportiu de Joan Laporta.
En breus minuts comença la presentació del programa esportiu de Joan Laporta. El gran plat fort de la campanya electoral de l'expresident.
📣 Avui presentem el programa esportiu de la candidatura de @JoanLaportaFCB.
— Estimem el Barça (@estimemelbarca) February 25, 2021
🗣 Amb Joan Laporta, Rafa Yuste, @XavierBudo i Jordi Mompart.
⏰ A les 11:30h
📲 En directe: https://t.co/PJbNEeuiqH https://t.co/xOUjoJDgzT#EstimemLaMasia pic.twitter.com/qgdbiDq3ci
Els socis i sòcies que heu triat l’opció de votar per correu, recordeu que teniu fins al 26 de febrer. Aquestes eleccions són les més importants de la nostra història. La participació ha de ser massiva. Us encoratjo a votar perquè estimem el Barça, i ara més que mai! pic.twitter.com/o9SgFiM38j
— Joan Laporta Estruch🎗 (@JoanLaportaFCB) February 23, 2021
Juntament amb Laporta, la presentació tindrà la presència de Rafa Yuste, Xavier Budó i Jordi Mompart.
Aquest matí a partir de les 11.30h, Joan Laporta presenta el seu programa esportiu. Última gran presentació amb el focus especialment posat en el futbol.