L'operador europeu de telefonia Vodafone no tindrà cap expositor físic al Mobile World Congress de Barcelona que se celebrarà del 28 de juny a l'1 juliol. Amb tot, la companyia sí que tindrà un estand digital a l'esdeveniment i ha confirmat que els membres del comitè executiu sí assistiran. Entre ells, el delegat global de la corporació britànica, Nick Read, que ha estat anunciat com un dels seus ponents principals.

"Agraïm els passos que la GSMA ha pres per facilitar la participació que millor s'adapti a client. Per Vodafone, això vol dir que participarem de forma mixta virtual i física enguany. El nostre estand serà digital i la nostra assistència física es limitarà a alguns membres del comitè executiu", assenyala el comunicat de l'operador. "Optar per una presència híbrida sense que els empleats viatgin és coherent amb la nostra política global de salut i seguretat per protegir els empleats de Vodafone durant aquesta pandèmia", conclou el comunicat.

Tampoc Samsung o Xiaomi

Amb aquesta decisió, Vodafone s'uneix a empreses com Google, Samsung, Xiaomi o Qualcomn, entre d'altres, que tampoc seran a Barcelona. Amb tot, la GSMA, organitzadora de l'esdeveniment, segueix endavant amb la part física de l'edició i continua intentant atraure professionals espanyols. 

Per a això, ha llançat la tarifa Discovery, aplicable a un nombre d'entrades limitades, per la qual professionals de 11 sectors podran accedir aquest any per 21 euros a la fira i comptaran amb el 50% de descompte en les properes tres edicions fins 2024. L'organitzador ha assegurat que, si ven 30.000 entrades sota aquesta modalitat, donarà 300.000 euros a les entitats locals per ajudar en la lluita contra el coronavirus.

L'oferta va dirigida a professionals d'automoció i transport, mitjans de comunicació i entreteniment, consultoria, serveis en el núvol, educació, comerç electrònic, finances, banca i assegurances, Administració pública, governança i organismes reguladors, Internet de les coses, indústria, fabricació i serveis tècnics.

 

 

Imatge principal, una botiga de Vodafone / Europa Press