FutureBrand acaba de llançar a nivell mundial el 'FuturBrand Index 2022', en el qual es posa de manifest, que "el canvi climàtic i els recursos finits" són, tres anys després que comencés la pandèmia, l'amenaça que més creix i més afecta l'èxit empresarial. FutureBrand és una empresa enfocada a la transformació dels negocis a través de la marca i forma part de McCann Worldgroup.
El "FutureBrand Index 2022" és l'estudi anual de percepció de les 100 principals empreses mundials per capitalització borsària, segons la consultora PwC.
El gegant de l'energia neta NextEra Energy ocupa el primer lloc de l'estudi i Reliance Industries se situa en segona posició, mentre que la tercera és per a l'expert innovador de bateries elèctriques CATL.
Un dels èxits més importants ho ha aconseguit Meta Platforms que ha situat al cinquè lloc, després d'aconseguir una important millora en la percepció després d'haver canviat de marca a finals de l'any passat. En l'anterior estudi ocupava la posició 49.
L'informe també posa de manifest altres destacats canvis de la llista: Walmart (39) i McDonald's (40) tornen a pujar en la classificació, tal com es preveia a l'informe anterior, mentre que Amazon (31) i LVMH (47) han experimentat un descens. A més, es posa de manifest que els esdeveniments dels últims 18 mesos han implicat alteracions en l'Index.
Els resultats d'aquest últim informe de FutureBrand també suggereixen la necessitat de reavaluar les mètriques ESG. Es tracta dels factors que converteix una companyia en sostenible a través del seu comportament social, ambiental i de bon govern, sense descuidar els aspectes financers.