Emergia, multinacional espanyola especialitzada en la gestió integral de l'experiència de client, l'externalització de processos (BPO) i la consultoria, ha estat reconeguda com a Millor Contact Center 2023, en el marc dels Platinum Contact Center Awards.

Aquests guardons, atorgats anualment per Contact Center Hub, avaluen l'experiència de client, la qualitat i la innovació dels centres d'atenció telefònica. Per al director general d'Emergia a Espanya, José Francisco García, el premi com Millor Contact Center 2023 posa de relleu la tasca desenvolupada en els últims anys per totes les persones que formen part de la companyia.

"Sempre ens basem en la innovació i la tecnologia com a pilars fonamentals dins de la nostra filosofia d'evolució constant", va subratllar en un comunicat difós per la companyia, que actualment compta amb un total de 14 centres de trucades a Espanya (Barcelona, Madrid, Còrdova, Canàries, Terrassa) i Colòmbia (Medellín, Bogotà, Cali, Manizales, Pennsilvània, Malambo). A més, aviat obrirà el seu primer contact center a Porto (Portugal).

Amb més de 7.600 empleats i més de 100 clients de l'àmbit de la salut, finances, energia i telecomunicacions, entre d'altres, la companyia està especialitzada a aplicar solucions adaptades a cada sector d'activitat i basades en una plataforma tecnològica segurizada i omnicanal, que integra entorns on i offline.

En aquest moment, Emergia es troba en plena transformació digital. Un dels principals eixos de la seva estratègia de negoci és potenciar el seu creixement i la diversificació de mercats.