Cesur, centre de Formació Professional, ha ampliat el seu acord de patrocini amb l'Autocine de Màlaga, iniciat l'any passat. A més, a aquesta renovació s'ha sumat el nou patrocini amb l'Autocine de Madrid.
Aquesta unió reforça la relació entre ambdues entitats i confirma el compromís pel foment dels projectes audiovisuals i l'impuls dels espais destinats al sector cinematogràfic, alineant-se amb la vocació de Cesur de potenciar la formació i talent audiovisual com a trampolí per a la incorporació al mercat laboral.
L'Autocine de Màlaga va obrir les seves portes fa dos anys i destaca, entre altres coses, per ser el primer autocine permanent d'Andalusia. Per la seva part, l'Autocine de Madrid compta amb una llarga trajectòria de més de set anys i és un dels autocines més grans de tot Europa, la qual cosa el converteix en un lloc destacat per divertir-se de pel·lícules a l'aire lliure.
Amb aquest patrocini, Cesur posa de relleu i visibilitza el sector audiovisual, una indústria amb un enorme atractiu, en especial, per als joves i una palanca clau per a l'economia nacional. De fet, segons dades de l'Observatori Audiovisual Europeu, Espanya es troba dins dels cinc principals països exportadors de títols de pel·lícules en paga per visió (TVOD o PPV), juntament amb el Regne Unit, Alemanya, França i Itàlia.
El patrocini de Cesur a Màlaga ha estat marcat per una sèrie de fites destacades. Un dels esdeveniments més notables va ser el Cardiofest, un esdeveniment esportiu que va atreure a una gran quantitat d'assistents i es va convertir en un gran èxit en termes de participació. A més, ambdós van col·laborar en esdeveniments temàtics com els dedicats a les sagues d'Harry Potter i Superman, que també van ser molt populars entre els aficionats i amants del cinema a l'aire lliure. D'aquesta manera, Cesur va assenyalar que destaca per la seva aposta "per la visibilitat i el desenvolupament del cinema i la Formació Professional en la indústria cultural".