Luis Tosar i Luis Zahera tornen a posar-se sota les ordres del cineasta Alberto Rodríguez a "Els 5 Passos", la nova campanya de Voll-Damm en la qual cinc cambrers s'enfronten a un repte sense segones oportunitats: aprendre com tirar correctament −i amb la màxima precisió− una canya de Voll-Damm, perquè els seguidors i seguidores de la doble malta puguin gaudir de tots i cada un dels seus matisos. Aquest nou curtmetratge de Voll-Damm ja es pot veure a la pàgina web de la doble malta: www.volldamm.com i a YouTube.
La nova campanya de la Märzenbier −i quarta entrega de la mítica saga "Doble o Res", que compta també amb Artur Busquets entre el seu repartiment− és un thriller d'alta tensió que transcorre en una solitària nau industrial d’una zona portuària de la qual és gairebé impossible escapar. Sens dubte, l'escenari ideal perquè el personatge despietat de Tosar, amb l'ajuda inestimable del de Zahera, instrueixi una selecció de cambrers escollits entre "el pitjor del pitjor" amb entrenaments d'alta exigència durant 200 dies per aconseguir servir "el millor del millor". És a dir: la canya perfecta de Voll-Damm.
El títol del curtmetratge fa referència al "ritual dels cinc passos" que estableix Tosar per assolir l'excel·lència en servir una cervesa de barril. Aquests són la correcta selecció del recipient, la pulcritud i temperatura adequada del got, el descart de l'escuma, la inclinació de 45 graus del got en tirar la canya i l'obertura final de l'aixeta del tirador per formar la corona perfecta de crema. Aquest mètode curós, que només està a l'abast dels millors bàrmans, permet apreciar millor la qualitat del cos, l'aroma i el sabor d'una Voll-Damm perquè, al cap i a la fi, "no totes les cerveses són iguals".
Ideada novament pel creatiu Oriol Villar, la campanya segueix les petjades de les tres entregues anteriors de la saga "Doble o Res", que van dirigir Daniel Monzón (2016), Dani de la Torre (2018) i el mateix Alberto Rodríguez (2021). La creativitat de la nova campanya torna a anar de la mà d'Oriol Villar i el seu equip, que fa anys que col·laboren amb Damm en les campanyes de les seves marques de cervesa. Al llarg d'aquesta col·laboració, Villar ha estat el creador d'eslògans tan destacats com "Doble o Res" de Voll-Damm o "Mediterràniament" d'Estrella Damm.