Si ets amant de la decoració i els espais, ets conscient que cada detall compta i que la suma de diversos elements ben elegits poden canviar totalment una habitació i donar-li aquest toc tan especial que sempre busquem.
Solem assumir que una habitació ben decorada requereix objectes de luxe i molt costosos. I encara que a la televisió i les cases de la reialesa això es compleixi, també hem de dir-te que hi ha alternatives que poden ajudar-te a millorar l'aspecte de les teves habitacions sense gastar molt.
Luxe i economia de la mà
Pot ser que pensis que aquestes dues paraules no van gaire de la mà, però Primark té un marc de fotos com els que trobaries a les cases més ostentoses i per un preu realment sota.
Una compra de 4 euros i per la qual obtindràs un marc daurat que s'assembla a les peces de luxe que veiem a les pel·lícules i millors cases. Té un to vell que acaba de donar-li aquest aire de peça de col·lecció.
Marc de Primark
El disseny del marc es basa en figures de fulles allargades i amb espigues detallades que et permeten comptar amb un objecte funcional i al mateix temps decoratiu per a qualsevol sala d'estar, taula d'oficina, tauleta de nit i qualsevol opció que se t'ocorri.
Compta amb una bona quantitat de fulles, els quals es troben avalades unes sobre les altres, pel que brinda un aspecte espès i amb un contorn bastant definit i complet.
La seva mida és de 10x10 cm, pel que es converteix en una bona opció per a les teves postals familiars, emmarcant-les en un portarretrats diferent de la resta. Compta amb solapa per mantenir-se recolzat en la taula amb fermesa i els seus materials són fàcils de netejar.
És un element que s'adapta molt bé als estils més elegants i habitacions amb la presència d'elements diferents. També pot donar-li un toc atrevit a aquelles decoracions més discretes, doncs trenca amb el convencional i aporta un detall atractiu a la vista.
També pot convertir-se en un bon regal per a algun amic o familiar que sàpigues que estigui en procés de decoració, doncs és un bon complement per a aquests espais a casa o també de treball.