Cada dia que passa, Mercadona pot presumir de tenir més clients. L'èxit de la cadena valenciana és incontestable, i l'avantatge respecte als seus perseguidors no fa cap altra cosa que créixer.
Com bé saben els quevan de forma regular als seus supermercats, bona pate de l'èxit de la cadena espanyola es basa en una aposta que molts, al principi, van considerar errònia: l'aposta per les marques blanques.
Mercadona ha sabut donar-li la volta a la truita i fer de les marques blanques un dels principals motius del seu èxit, potenciant-les fins al punt que la immensa majoria dels seus productes mes reeixits formen part del catàleg de Deliplus, Hacendado o Bosque Verde.
Però el millor de tot, que fa que les marques blanques de Mercadona tinguin tant èxit, no és tan sols que puguin presumir de tenir un preu molt baix, sinó pel fet de ser productes amb una qualitat que res no ha d'envejar a la de les millors marques.
El sérum de Mercadona que ajuda a recuperar la brillantor al cabell
Un bon exemple d'això és Deliplus, la marca blanca de Mercadona associada als productes de cura personal, higiene i cosmètica. Entre ells, destaca per damunt de tot, especialment per a aquells i aquelles que busquen per damunt de tot recuperar la brillantor als seus cabells, el Sérum Be Radiant 10 en 1 Deliplus cabell apagat amb oli de camèlia.
El sérum Be Radiant 10 en 1 Deliplus cabell apagat amb oli de camèlia que venen a Mercadona - Mercadona
Un sérum que, com apunten en la informació de l'envàs del producte, "deixa el teu cabell brillant, suau, sedós, condicionat, amb acabat natural, amb facilitat i moviment." A més, una de les qualitats d'aquest sérum és que "controla l'encrespament i facilita el pentinat". El seu preu és de tan sols 4,05 euros l'envàs de 100 mil·lilitres.
Són productes com aquest Sérum Be Radiant 10 en 1 Deliplus cabell apagat amb oli de camèlia els que ajuden, i molt, que Mercadona pugui seguir sumant clients fixos mes rere mes a Espanya, un mercat que domina a la perfecció i que ha fet seu des de fa ja anys.