Tipus d'interès
Emili Rousaud
- ON ECONOMIA
- Barcelona. Dilluns, 23 de juny de 2025. 05:30
- Actualitzat: Dilluns, 23 de juny de 2025. 09:56
- Temps de lectura: 0 minuts

El CEO de Factorenergia, que acaba de publicar un llibre, ha fet de la primera petita empresa que va entrar al mercat liberalitzat elèctric tot un referent a Catalunya amb una facturació de 600 milions. Tot i tenir el seu focus en la comercialització, ha explicat a ON ECONOMIA que en els anys vinents faran tres parcs fotovoltaics a Catalunya. També que invertiran dos milions d'euros al Brasil, un país que just s'obre al lliure mercat i amb un potencial de clients enorme.
Marc Morillas
Marc Morillas és la tercera generació al capdavant de la consultora Morillas Brand, que va fundar el seu avi Antoni Morillas, un dels pioners del disseny gràfic a Espanya, als anys 60 del segle passat. Des dels seus inicis, el grup ha acompanyat a les principals marques catalanes, espanyoles i de la resta del món a transmetre els seus valors a través del disseny visual. S’autodefineixen com la catedral de les marques, com una companyia amb ànima, i amb els valors de l’empresa familiar. Si l’avi va fer imatges com la de la Biodramina (Grup Uriach), el pare Lluís altres com Gramona o Spanair, Marc Morillas està orgullós del logotip dels 125 anys d’història del Barça. “Hem estat capaços d’encapsular en un petit símbol tota una filosofia de joc i de passió per la pilota”.
Albert Carreras
Sense perdre el seu rigor i coneixement com a eminència de l'Economia, Albert Carreras parla amb contundència. El catedràtic i professor de la Universitat de Barcelona, que també ho ha estat de l'Institut Universitari Europeu de Florència, de la Pompeu Fabra, de Berkeley, assegura en entrevista amb ON ECONOMIA que “Espanya s’ha construït contra els Països Catalans i Catalunya”. "Quan Catalunya demana alguna cosa, les altres comunitats sempre aconsegueixen una mica més", alerta en plena negociació del nou finançament.