L'empresa energètica Repsol renova la seva imatge de marca per adaptar-la a l'estratègia de la companyia en un moment de transformació de l'empresa i ja s'està implementant la nova imatge a dues estacions de servei a Madrid, així com a les oficines multienergia de Bilbao i Càceres, o una estació de servei a Portugal.

El 2025, el desplegament físic assolirà més de 100 estacions de servei, 600 punts de recàrrega i 100 oficines multienergia a la península ibèrica. Segons apunten fonts de l'empresa, aquesta evolució de marca reforça la transformació de la companyia basada en les dades del seu negoci, com més de 4.700 megawatts (MW) instal·lats de renovables o més de 1.100 estacions de servei amb combustible renovable.

Així mateix, les mateixes fonts assenyalen que aquest projecte d'evolució de la marca s'ha abordat amb la "màxima ambició" i, alhora, amb "realisme".

Respecte a l'ús dels colors a la marca de la companyia, assenyalen que els colors més característics (blau, taronja) s'utilitzen ara amb un degradat des del taronja fins al magenta.