El BBVA continua augmentant la seva oferta a pimes i autònoms. L'entitat llança a Espanya Social Pay, un nou servei perquè professionals i organitzacions sense ànim de lucre (ONG) puguin vendre directament des de les seves xarxes socials, WhatsApp o correu electrònic, sense necessitat de disposar d'una pàgina web.
La solució, que ja apareix integrada en el TPV Virtual de BBVA, permet crear enllaços o codis QR personalitzats de productes o serveis, que els clients poden compartir en els seus canals digitals i començar a vendre de forma immediata.
Així ho ha anunciat aquest dilluns el BBVA en un comunicat, on explica que amb l'activació del servei Social Pay, els comerços poden crear el seu propi perfil amb logo, nom comercial i dades de contacte, afegir els seus productes o serveis, amb imatge, descripció, preu i unitats disponibles, i generar automàticament enllaços de pagament o codis QR.
Aquests es poden compartir a les xarxes socials, catàlegs digitals o fins i tot en material imprès. D'aquesta manera es faciliten les compres o donacions de manera digital i en pocs clics, pagant amb targeta o Bizum, i els cobraments es reben directament al compte del comerç cada dia.
La gestió integral es realitza des del Portal Social Pay, una eina que permet administrar comandes, cobraments i devolucions des d'un únic entorn, afegeix el BBVA. Des d'aquest panell, l'usuari pot controlar l'estoc, activar promocions amb data de caducitat, personalitzar pàgines de producte i configurar imports fixos, oberts o rangs de donació, adaptant-se a diferents tipus de negoci o iniciatives solidàries.
Quan s'integra amb el TPV Virtual BBVA, totes les transaccions es realitzen sota els estàndards de seguretat, assegura el banc, des d'on destaquen que el nou servei no requereix coneixements tècnics ni desenvolupaments web, cosa que facilita la digitalització de les vendes o donacions a qualsevol negoci, des d'una petita botiga local fins a una ONG.