L’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el RCD Espanyol han donat a conèixer avui un vídeo per promocionar Catalunya al mercat xinès a través de la vinculació del club amb imatges d’icones turístiques de Catalunya.

Indrets com el Món Sant Benet, la Colònia Güell o Montserrat juntament amb els castellers o la gastronomia catalana són els elements de la destinació que formen part d’aquest espot d’1,5 minuts de durada que es podrà visualitzar a través de les xarxes socials del RCD Espanyol i de l’ACT tant a la Xina com aquí.

Amb aquest vídeo les entitats pretenen "reforçar els valors que comparteixen": l’aposta per l’esforç i per la lluita, el caràcter modern i cosmopolita, el sentiment acollidor, la defensa de la identitat i la cultura catalanes, la passió i el treball en equip. En el vídeo, que es tanca amb la frase “Sent la força de Catalunya”, hi apareix el president del RCD Espanyol, Chen Yansheng, passejant per diferents punts de Catalunya.

Aquest vídeo forma part de les accions promocionals que es duran a terme en el marc de l’acord de Partenariat que el passat mes de maig van signar el conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, i el conseller delegat del RCD Espanyol, Ramon Robert.

Els objectius d’aquest acord, vigent fins el mes de desembre de 2018, són reforçar i millorar el posicionament de la destinació turística de Catalunya, afavorir-ne la comercialització a l’exterior, especialment a la Xina on el club de futbol té un bon posicionament a través del seu president, generar sinergies entre ambdues entitats i compartir els valors de la marca “Catalunya”.