Christen Brandt i Tammy Tibbetts, que van crear l'organització She's the First per combatre la desigualtat de gènere des de l'educació, proposen a 'Impacto' (Profit Editorial) "de trobar la nostra estrella polar" i informen les claus per formar del canvi social.

El llibre mostra com buscar un objectiu concret i crear una estratègia d'impacte pròpia. Basant-se en la seva experiència com a fundadores de She's the First, l'organització sense ànim de lucre que defensa els drets de les nenes, Brand i Tibbets mostren al llarg de les pàgines de l'obra com crear una estratègia pròpia d'impacte d'una manera interactiva.

A través de vuit senzills passos, volen aconseguir que el lector trobi el seu objectiu vital, un que s'adapti a la teva vida i permeti combinar els seus coneixements i habilitats amb el que el món necessita.

El fundador de Reby i el seu impacte

Pep Gómez, emprenedor i fundador de Reby, ha estat l'encarregat d'explicar el seu "Impacto" en el pròleg del llibre, ja que amb 28 anys ha fundat diverses empreses que han donat resposta a la seva inquietud i que han tingut un impacte social.

Gómez reflexiona sobre com forma part del canvi social a través del seu projecte actual, Reby, l'empresa de prevenció del canvi climàtic amb què està revolucionant la forma en què les persones es mouen a les ciutats a través de la 'micromobilitat'. Segons explica, "quan la comencem, el 2018, ho vam fer amb el convenciment que volíem contribuir a eliminar els cotxes i 'transicionar' més ràpid a una ciutat més àgil, més verda i més sana. I la manera de fer-ho era amb una empresa que tingués com centre, com 'leitmotiv', la mobilitat elèctrica i compartida."

Exposa i reflexiona sobre els desafiaments i els camps sobre els quals impacta, que van des del respecte al medi ambient, la implicació amb la diversitat i la inclusió amb l'objectiu de ser part de l'entorn d'una forma sostenible, i l'aposta per la innovació i la seguretat.

Segons detalla Pep Gómez, l'equip de Reby treballa sota el compromís de voler construir les ciutats del segle XXI, on la mobilitat sigui un aliat i no un enemic. En aquest sentit, puntualitza que "volem construir la primera companyia d'infraestructures del sud d'Europa, on la tecnologia sigui la seva columna vertebral, i contribuir a eliminar la contaminació dels nostres carrers, una obligació."

L'empresa opera a més de 15 capitals del sud d'Europa i amb només dos anys de vida Reby ha superat el milió de trajectes realitzats, generant més de 120 llocs de treball de forma directa que inclouen a persones en risc d'exclusió social i superant els 800.000 usuaris. A més, la companyia estima que els 3 milions de quilòmetres recorreguts en vehicles elèctrics de Reby han suposat un estalvi de 3,6 tones de CO2.