Tipus d'interès
César González-Bueno
- ON ECONOMIA
- Barcelona. Dijous, 3 de juliol de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 1 minut

Lander Beloki
La Universidad Mondragón, que té com a degà de la facultat d'empresarials a Lander Beloki, participa juntament amb l'Ajuntament de Barcelona del nou hub d'Economia circular i digitalització que obrirà al Bon Pastor. És una bona iniciativa per continuar portant a barris no tan cèntrics projectes innovadors i en unes àrees, el reaprofitament i la transformació digital, on cal molta recerca. Mondragón ja té a Barcelona un centre de referència Leinn, on fan formació d'empresarials basada en projectes.
Enric Asunción
Les accions de Wallbox s'han devaluat un 74% en un any i ara valen tan sols 0,31 dòlars. Per tal de complir amb el requisit mínim per cotitzar a la Borsa de Nova York, l'empresa liderada per Enric Asunción ha anunciat una contrasplit que agrupa 20 accions en una, una operació més estètica que financera que, tanmateix, dona mostra d'una situació molt dolenta als mercats.
El Sabadell ha concretat el seu darrer moviment per defensar-se de l'opa i el seu CEO, César González-Bueno, ha pogut treure pit d'una pujada del 5% al tancament dels mercats. L'Ibex-35 ha donat per bo a la tarda la seva frase del matí: "El Sabadell té ara més valor". La seducció amb els dividends atrau més accionistes.