Banc Sabadell supera els 66.000 milions de volum de negoci amb la seva banca privada dos anys després de posar-la dreta. La xifra, a més, creix un 33% respecte a l'últim exercici. El banc que presideix Josep Oliu i dirigeix César González-Bueno ofereixen aquest servei a grans patrimonis a través de SabadellUrquijo, que supera ja els 130.000 clients, una xifra que creix també un 40% en un any.

En un comunicat, l'entitat revela que entre els productes més destacats i demandats de la seva banca privada figuren els fons d'inversió i les carteres de gestió discrecional, juntament amb estructurats, productes d'assegurances i l'oferta en actius alternatius. El Sabadell té acords amb Amundi i Zuric per poder comptar amb una oferta més completa.

El banc català assegura que el principal valor d'aquest negoci resideix en l'estreta col·laboració entre les diferents xarxes del banc (comercial, empreses i privada), ja que els permeten identificar oportunitats i atendre de forma integral les necessitats dels clients. Aquesta coordinació, tanmateix, es complementa amb una oferta desenvolupada per l'equip d'especialistes del banc, que s'encarreguen de personalitzar l'oferta de productes i serveis de cadascun dels clients.

Per al Banc Sabadell també és fonamental l'acompanyament als clients per part dels banquers, i això està sent reconegut a través dels Net Promoter Score (NPS) i el grau de satisfacció amb el gestor, agrega l'entitat. "En els dos últims anys s'ha transformat per complet la proposta de valor, però s'ha mantingut l'essència de Banc Sabadell: la vocació de servei al client. La satisfacció dels clients i les seves recomanacions són les que ens faran créixer", destaca el subdirector general de Banc Sabadell i director de negoci de Sabadell Urquijo Banca Privada, Xavier Blanquet.