Quan pensaves que ho havies vist tot, sempre la vida aconsegueix sorprendre't amb alguna novetat. El nou producte de merchandaising que venen de Billie Eillish és molt més sorprenent de l'imaginat. Un fanàtic de l'artista va decidir capturar l'aire d'un concert en viu de Billie, per vendre'l com un souvenir del concert que va fer la intèrpret de 'Bad guy' en l'Estat Nacional de Singapur.

A través de la plataforma de compra i venda 'Carousell' va ser publicada la venda d'una bossa de plàstic transparent que conté al seu interior "l'aire de Billie Eilish". La bossa està valorada en 15.000 dòlars singapuresos, la qual cosa equival a uns 10.755 dòlars dels EUA. "Em vaig parar al capdavant i vaig aconseguir treure-li l'aire al plàstic quan ella va cridar a tot pulmó durant el concert! ¡Per a aquells que es van perdre el concert poden comprar això!! ¡ Aire molt rar!!", va escriure el fanàtic venedor, que va assegurar que la compra era segura, ja que no existiria cap tipus de fuga al moment de realitzar la transacció, segons va ressenyar el mitjà britànic 'JOE'.

Aire a la venda de Billie Eilish

A les fotos de la publicació del producte, mostrava una petita bossa de plàstic translúcida lligada amb una corda i una foto de primer pla de la intèrpret de You Should See Me in a Crown' a l'escenari, durant el concert que va oferir diumenge passat a Singapur. En la descripció del producte el venedor indica que la bossa ha de col·locar-se en un "recipient hermètic" perquè cap dels seus preciosos gasos pulmonars de Billie Eillish no s'escapi. Les reaccions a la sorprenent publicació no es van fer esperar. Alguns internautes van preguntar si havia pres alguna bossa amb l'olor a 'pet' de la cantant. D'altres van preguntar si s'havia recollit més d'una bossa i un altre usuari va preguntar: "com la persona va aconseguir prendre només el seu aire? No es barreja l'aire amb el públic també?".

Segons la revista Forbes la cantant acumula un patrimoni net de 53 milions de dòlars. Té la seva pròpia botiga digital de marxandatge, en la qual ven a més de discos dessuadores extragrans o peluts amb la llegenda 'Happier than ever'. Amb tota seguretat no necessita vendre el seu propi "aire" per promoure i posicionar els concerts de la seva gira, que segueixen mantenint-se en venda completa. La intèrpret d''Ocean eyes' ha après a connectar amb els seus seguidors a través de lletres i composicions humanes, en les quals expressa les seves pors i mostra una imatge real de si mateixa.

Billie Eilish pot presumir de ser la cantant més jove en obtenir els quatre premis més importants dels Grammy (àlbum, enregistrament, cançó i artista revelació de l'any) i d'aixecar 14 cançons alhora en la llista Billboard Hot 100. Ara s'afegeix a la seva llista d'èxits ser la primera cantant de la qual es venen bosses de l'aire dels seus concerts. L'artista va visitar Singapur com parteix de la seva gira 'Happier Than Ever, The World Tour,' on mai no va imaginar que "el seu aire" fos comercialitzat com un disc, una sabatilla de platja o una dessuadora del seu marxandatge.