TIPUS D'INTERÈS
Teresa Ribera
- ON ECONOMIA
- BARCELONA. Dimecres, 21 d'agost de 2024. 05:30
- Temps de lectura: 0 minuts

Fa anys que les trucades d'empreses per vendre serveis, especialment energètics, però també de telefonia, són habituals. Ni apuntar-se a la llista Robinson serveix i en els últims temps, les trucades s'han disparat, així com les dubtoses tècniques perquè contractis el servei, arribant a ser molt pesades. Per això és molt positiu que el ministeri per a la Transició Ecològica, liderat per Teresa Ribera, plantegi en un nou reial decret el final de les trucades per vendre serveis. Una bona iniciativa si s'acaba duent a terme i es compleix.
Josep Benito
La consultora tecnològica catalana Seidor té un nou soci. I a més, es tracta d'un soci financer fort, que li permetrà créixer. L'empresa que dirigeix Josep Benito va anunciar aquest dimarts que ha firmat un acord amb el fons de capital risc Carlyle per a la venda del 60% de la companyia, operació amb què finançaran noves operacions de creixement per ser líders mundials al seu sector, amb el focus posat a Espanya, els Estats Units, Europa Occidental i els països nòrdics, a més de Llatinoamèrica, l'Orient Mitjà i l'Àfrica. Benito, a més, passarà a ser president executiu de Seidor, que compta amb una plantilla de 9.000 empleats.
Carolina Martinoli
Hi ha coses que no canvien, com que Vueling sigui l'aerolínia amb més reclamacions a l'estiu. Si bé és cert que és la que opera més vols domèstics a Espanya, la qual cosa fa pensar que és lògic que sigui líder també en reclamacions, les dades de Reclamio apunten a un empitjorament del servei per part de l'empresa que dirigeix Carolina Martinoli: rep el 23% de les queixes, percentatge més alta que l'any passat, quan ja va ser líder, i si es compara amb Ryanair, rep més del doble de reclamacions. No són bones dades per a la companyia del grup IAG.