La cadena tèxtil Mango, a través de la seva acceleradora Mango StartUp Studio, ha invertit en Ziknes, una start-up que desenvolupa programari i sistemes d'impressió 3D robotitzats que permeten passar d'un disseny a una impressió, amb materials reciclats, en qüestió de minuts. L'empresa emergent, ubicada a València, és un projecte cofundat per Diego Cabañas (CTO) i Nacho León (CEO) i està especialitzada que qualsevol sistema d'impressió que utilitzi robots industrials, es converteixi en una impressora de peces de grans volums, i empenyorant en això el menor temps possible. Es va crear amb l'objectiu de millorar l'eficiència, la flexibilitat i la sostenibilitat a la producció d'aquest tota mena de peces industrials. La start-up aposta per l'ús de tecnologies de baix consum energètic i enfocades a minimitzar el desaprofitament de materials.

Aquesta és la cinquena inversió que Mango realitza a través de la seva acceleradora i, com en els casos precedents, no inverteix en el capital de les emergents, sinó que pren un crèdit participatiu convertible i facilita l'entrada de Ziknes en un programa d'acceleració pel qual els emprenedors coneixeran de primera mà el funcionament de Mango, podent escalar el seu model de negoci. A més, l'equip de Ziknes rebrà sessions d'assessorament i mentorització per part de professionals de la companyia en àrees com el disseny de producte, concretament, el disseny de mobiliari. Fins ara, l'acceleradora acumula inversions en empreses com la start-up de sostenibilitat especialitzada en revenda d'excedents de teixits, Recovo, fundada el 2021, per Mónica Rodríguez, procedent del departament de producte de Bershka, i Marta Iglesias, ex de Tropicfeel i d'Stradivarius, aquest marketplace té per objectiu donar sortida als excedents industrials de teixit, filatures i materials de producció.

També ha invertit en la start-up tecnològica Union Avatars, una plataforma d'identitat digital i desenvolupament d'avatars de diferents estils; i en la firma La Más Mona, la plataforma de lloguer de vestits i accessoris de festa, que va néixer el 2012 amb la missió d'oferir una manera de consumir moda més intel·ligent, responsable i sostenible. La plataforma va començar amb un model B2C de lloguer de roba tan formal com per al dia a dia i ara, amplia el seu negoci amb un model B2B per a marques que vulguin llançar el seu propi servei de lloguer a través dels seus propis canals. Actualment, La Más Mona compta amb 315.000 clientes registrades i 35.000 peces de roba llogades.

A més, forma part de l'acceleradora Payflow, una empresa emergent que s'ha especialitzat en la gestió de salari sota demanda i retribució flexible. És a dir, l'usuari pot cobrar el seu sou amb total flexibilitat rebent la retribució corresponent als dies treballats fins al moment en què se sol·licita, la possibilitat d'estalviar mitjançant guardioles virtuals automatitzades i formar-se financerament a través de classes interactives en la seva app.