Unicaja ha llançat una ‘store’ online des d'on ven, a clients i no clients, productes tecnològics d'última generació amb preus competitius. Entre ells, smartphones, tauletes, televisors, ordinadors o aspiradores. La nova botiga virtual del banc andalús ofereix diferents formes de pagament (targeta de crèdit, dèbit o Bizum) i enviament a tota la península, a més de les Balears i Canàries en determinats productes.

El nou ‘store’ d’Unicaja, és similar al portal digital que té CaixaBank (Facilitea) on ven tot tipus de productes electrònics però també immobles de clients o no clients.

Aquesta iniciativa forma part del Pla Estratègic 2025-2027 d'Unicaja, que busca el desenvolupament de nous serveis beyond banking, és a dir, serveis que van més enllà del purament financer. Amb aquesta nova proposta, el banc vol reafirmar la seva vocació de proximitat, innovació i compromís amb els seus clients, acompanyant-los en els seus projectes personals i professionals.

Per al llançament d'aquesta nova store, Unicaja ha tancat diverses aliances amb tercers, entre ells, VP Market. A més del nou portal, l'entitat ha desenvolupat el programa ’beneficiaT’, que permet als clients del banc accedir a descomptes i avantatges exclusius en productes i serveis per a la llar, la mobilitat o la gestió financera, gràcies a acords amb marques líders com Ikea, Leroy Merlin, Vodafone, ADT, Octopus Energy o Euro 6000 Plus.