El Grup Pascual intentarà compensar la decisió de Mercadona de retirar la seva llet dels lineals de moltes de les seves botigues, donant-li sortida al mercat per altres mitjans, perquè els consumidors puguin continuar comprant-la, ha anunciat el president de la companyia, Tomás Pascual. "Em preocupa no estar en tots els lineals. Intentaré estar en altres de lineals i apostar fora de la llar", ha assegurat Pascual en declaracions als periodistes a Ortigosa del Monte (Segòvia) durant una visita a la fàbrica que té en aquesta localitat Bezoya, marca que compleix 50 anys.

El president del grup ha relacionat la decisió de Mercadona de deixar de vendre la llet Pascual a molts dels seus supermercats amb "la seva aposta per la seva ensenya" o marca de distribució, encara que continuarà oferint altres productes de Pascual com Bezoya. "Hem de fer que els consumidors demanin el nostre producte i que vagin a un altre lloc a comprar-lo", ha dit Pascual en al·lusió a la seva llet, mentre ha expressat el seu interès a oferir una "proposta de valor que sigui millor" a les altres i a escoltar més el consumidor, donant "respostes més ràpides" a les seves demandes.

L'empresari ha assegurat que la indústria "necessita la gran distribució per arribar al consumidor", per la qual cosa ambdues baules han "de treballar conjuntament" en favor d'una "col·laboració major".

Marca blanca

Des de Mercadona han assenyalat que Pascual és "un gran proveïdor" i que treballen amb molts dels seus productes, com ara l'aigua, bifrutas, batuts, begudes vegetals i l'assortiment de llets bàsiques, inclouen les seves referències en aquelles zones on afegeix valor al client i aquest ho demana. Sobre la marca blanca o de distribuïdor, Pascual afirma que té un avantatge competitiu què moltes altres marques no hi poden arribar, si bé això s'ha notat menys a les aigües minerals, on és més fàcil percebre les diferències entre unes i d'altres.