David Lahoz

Publicista especialitzat en mitjans digitals des de 1996. Ha desenvolupat la seva carrera professional en agències digitals com Zed Digital o Isobar, agències de mitjans com Carat o Zentih Optimedia i Adtechs com 24/7 Media, Tribaldata o Tappx. Especialitzat en el mesurament i seguiment de l'activitat digital en l'entorn publicitari, ha estat implicat en projectes de desenvolupament de la privacitat online en organitzacions sectorials com l'IAB Spain. Actualment involucrat en projectes de desenvolupament de solucions contextuals en l'entorn audiovisual i en la consecució de la neutralitat de l'empremta de carboni en l'ecosistema publicitari digital i la formació.

Més
David Lahoz

Per què ha perdut Twitter la meitat del seu valor el primer any d'Elon Musk

Els ingressos de l'empresa han caigut un 60%

Dilluns, 1 de maig de 2023. 05:30

David Lahoz

Una campanya publicitària genera més CO2 que un viatge de 45.000 km amb cotxe

Internet és la desena indústria en emissions, tres llocs|parades per davant d'activitats sempre criticades com l'aviació

Dimecres, 15 de març de 2023. 05:30

David Lahoz

La inversió publicitària online el 2022 va créixer un 10% a Espanya

L'únic mitjà que ha patit un descens en la inversió publicitària ha estat la televisió

Dijous, 23 de febrer de 2023. 05:30

inversion publicitaria

A Google li estan creixent els nans

Divendres, 10 de febrer de 2023. 05:30

David Lahoz

Facebook perd i la teva privacitat guanya

Divendres, 13 de gener de 2023. 05:30

David Lahoz