Una de les parelles més consolidades del món de la TV és la de Raúl Prieto (45 anys), director del programa del cor Viva la vida (el Sálvame dels caps de setmana a Telecinco) i l'arquitecte dels famosos, Joaquín Torres (50 anys). Es van conèixer quan aquest últim feia una secció de cases a Sálvame i es van enamorar. De tal manera que Torres va deixar la dona i els fills per seguir un nou amor. Torres ha acceptat parlar-ne al diari de Planeta, La Razón.

joaquin torres director salvame GTRES

Joaquín Torres i Raúl Prieto, GTRES

Torres es confessa a la periodista Carmen Duerto: "Hace más de cinco años que asumí mi homosexualidad. Ha sido un tormento, he tardado demasiado pero ha valido la pena. Soy completamente libre. Ya no tiemblo al oír la palabra marica, maricón, nena... etc. Ya no me niego, ya no me avergüenzo. Decírselo a mis hijos fue lo más difícil, pero me lo pusieron tan fácil... Desde el minuto cero que me acepté, decidí hacerlo con toda la normalidad del mundo e introduje a mi pareja en mi vida privada".

raul prieto joaquin torres GTRES

Prieto posa crema a l'esquena de torres, GTRES

Torres és un arquitecte amb habilitat per fer cases pels més multimilionaris de Madrid, des de Cristiano Ronaldo a Javier Bardem i Penélope Cruz. Explica algunes curiositats de les mansions que els va fer: "Si quieren que les haga la casa me tienen que contar cómo viven y cómo son y con Penélope embarazada era todo muy complicado porque no me decían si era niño o niña". O de CR7: "Me pidió que le hiciera un cuarto para niño con acceso a su dormitorio, también un garaje enorme de coches fantásticos y que en las manillas de las puertas estuvieran grabadas sus iniciales". C.R. als poms de cada porta. Horripilant.

joaquin torres raul prieto GTRES

Torres i Prieto de vacances, GTRES

I l'àtic de Tamara Falcó? "Lo mejor es la orientación y discreción de la enorme terraza y los espacios donde puede vivir perfectamente con un par de niños, si decide formar familia. Es un edificio de gente con alto poder adquisitivo". Un arquitecte indiscret és millor que un tertulià de Sálvame. Encantador i xerraire, Torres li prendrà el lloc al seu nòvio.

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat