La companyia espanyola especialitzada en publicitat i màrqueting directe al comprador In-Store Media està centrada en la comunicació omnicanal amb els consumidors finals, en el retail media, i, a mig camí del seu pla estratègic, ha fet cap als 100 milions de facturació, previstos per a aquest 2024, amb un creixement superior al 25% respecte de les vendes del 2023. "Una bona campanya de comunicació omnicanal incrementa les vendes del comerç i de les marques entre un 20% i un 25%", defensa el conseller delegat d'In-Store Media, Fernando de Vicente.

José Alberto Carbonell

José Alberto Carbonell

L'èxit del Port de Barcelona està fora de tot dubte. L'any passat, va ser el millor aliat de les empreses catalanes per batre el rècord històric d'exportacions, amb més de 100.000 milions. Aquest 2024 probablement no se superi aquesta xifra, però la infraestructura portuària que dirigeix José Alberto Carbonell des de fa 15 anys no perd força i ja s'apropa als 2 milions de creueristes fins al juliol, un 3,8% més. El nombre de passatgers de creuers en el Port de Barcelona s'ha multiplicat per deu en un quart de segle

Raúl Morales

Raúl Morales

Raúl Morales, cofundador de Soltec, ha renunciat a la presidència executiva de la companyia després de les discrepàncies posades de manifest per l'auditor extern de Soltec, EY, en el procés de formulació dels comptes anuals consolidats de l'exercici 2023. L'auditor va assegurar que els comptes no estaven ben formulats i que en realitat l'empresa havia tingut pèrdues. No està el sector de l'energia solar fotovoltaica per tirar coets, per la qual cosa discrepàncies comptables i escàndols és l'últim que necessiten les seves empreses.