Jove, amb èxit i amb un reconeixement que s'ha guanyat a pols. Antonio Díaz, sota el nom artístic de Mago Pop, reuneix tots els adjectius que el consagren com el perfil del somni americà: l'ideari cultural i social que assegura que les oportunitats i l'ascens només depenen de tu mateix. Però l'Antonio no és americà, sinó de Badia del Vallès. I, després de dos anys postergats per la covid per fer el salt a Broadway, ara sí se'n va per la porta gran. Portarà el seu espectacle als Estats Units als seus 37 anys.

Dos teatres

A expenses del que la crítica pugui dir d'ell com en el seu moment van patir els del Tricicle, l'aposta que fa l'independitza de qualsevol opinió que rebi. El Mago Pop ha comprat un teatre, el Branson, a Missouri, els Estats Units, de 2.800 localitats que passarà a ser el seu centre d'operacions d'aquest país. En paral·lel, farà la seva presentació en societat a Broadway, des del Barrimore, a Nova York.​ I d'aquesta manera estén un negoci que va més enllà de la màgia, també en el futbol i la immobiliària.

EMP Show 02
El Mago Pop a Barcelona

La seva arribada a Broadway suposa el pas definitiu en la internacionalització del que és l'artista espanyol que més entrades de teatre ha venut en els últims cinc anys. I ara portarà la producció nacional de gran format que tindrà residència fixa en un teatre de Broadway. Tot això es duu a terme gràcies a un treball de molts anys, una estructura, múscul financer i un equip preparat per fer aquest gran pas en la seva carrera.

Després de dures negociacions i anys buscant tenir el millor xou per presentar a la capital mundial dels espectacles, a partir del 17 d'agost Antonio Díaz representarà el seu espectacle en l'històric Ethel Barrymore Teather de NYC, un teatre de més de 1.000 localitats on han actuat estrelles de la talla de Marlon Brando, Katharine Hepburn o Maggie Smith i on s'han representat obres com "Un tramvia anomenat desig"; " Waitress" o "Macbeth".

Quatre anys després i havent assolit ja l'esglaonant xifra de 2.800.000 d'espectadors, suma dos teatres de propietat. Amb la compra del Branson, el Mago Pop ja suma dos teatres de propietat. El 2019 Antonio Díaz va adquirir en propietat el Teatre Victòria de Barcelona després de consolidar-se amb 800.000 espectadors que l'havien vist arreu en un espectacle itinerant. Les xifres d'ambdues compres no s'han donat, però per assumir-ho cal també fer màgia i ser molt llest en els negocis.

Mago Pop
Mago Pop signant la compra del seu teatre als Estats Units

1 milió d'euros guanyats amb un espectacle

El Mago Pop ha estat l'artista més taquiller de la història a Espanya. El 2023 el seu espectacle “Nada es imposible - Broadway Edition” va passar a formar part dels Millonaires Club, en superar el milió d'euros de recaptació en les funcions d'una sola setmana, sent el primer xou a Catalunya a aconseguir-ho i el segon a nivell estatal. Amb els seus 2,8 milions d'espectadors ha omplert l'equivalent a 200 vegades el Palau Sant Jordi. I, per tot plegat, ha estès la mirada.

Futbol i immobiliària

D'entrada, en l'àmbit audiovisual. Amb produccions pròpies per TV3, però també a Netflix o Discovery Max. El 2020 va comprar accions del club de futbol de Cieza, d'on són els seus pares a Múrcia, i es va convertir en el soci majoritari a través de l'empresa Dimapop Inversiones Inmobiliarias SL. Es va fundar el 2018 i en el seu objectiu social admet que és la compra i venda de locals i vivendes. El capital social inicial era de 500.000 euros. L'any passat, el seu equip va pujar a tercera divisió de la RFEF.

Amb una altra SL, Gesteatral, també gestiona la tinença, promoció, construcció, arrendament, venda i gestió de béns immobles per a la celebració d'espectacles públics. Amb ella gestiona la seva carrera, però també el Victòria que ja ha arribat a superar els 5 milions d'euros de benefici. Per arribar a construir aquest imperi, el Mago Pop ha creat un gran equip que va des de la producció, les finances i el management.