Vueling recuperarà a partir del 28 d'octubre la ruta entre Barcelona i Valladolid amb tres freqüències setmanals durant la temporada d'hivern, segons ha informat aquest dijous en un comunicat. Durant la temporada nadalenca, l'aerolínia també comptarà amb la connexió entre Màlaga i Zúric (Suïssa), disponible per viatjar del 3 de desembre al 10 de gener amb dues freqüències setmanals. Així mateix, la ruta entre Santiago de Compostel·la i Zúric estarà operativa del 5 de desembre al 9 de gener amb dos vols setmanals els dilluns i els divendres.
Vueling estén les connexions a l'hivern
Recentment, l'aerolínia ha estès a la temporada d'hivern les seves rutes internacionals a Esauira i Tirana, connexions que s'operaran des de Barcelona a ambdues destinacions i, en el cas d'Esauira, també des de Sevilla.
En aquest sentit, també ha posat a la venda els vols de la ruta entre Barcelona i Còrdova per a la temporada d'hivern. En concret, aquesta connexió operarà a partir del 18 de setembre i es mantindrà a l'hivern amb dues freqüències setmanals (dijous i diumenges fins al 26 d'octubre i dimarts i dissabtes a partir del 28 d'octubre), sent l'única aerolínia amb presència als sis aeroports andalusos durant tot l'any. Cap al Marroc, l'aerolínia estén l'operativa de la ruta Barcelona-Esauira, amb vols cada dilluns i divendres des del 27 d'octubre, una ruta que es va inaugurar el mes de juliol passat, convertint-se en l'única en unir ambdues ciutats.
Vueling, propietat de IAG, va anunciar també fa poques setmanes les seves noves rutes internacionals des de Barcelona a Ljubljana (Eslovènia), Agadir (Marroc) i Estrasburg (França) per a aquest hivern, reforçant així la seva operativa des de la capital catalana en connexions internacionals.
IAG guanya 1.300 milions fins al juny, un 40% més
El grup d'aerolínies IAG, al qual pertanyen Iberia, Vueling o Level, a més de British Airways i Aer Lingus, va disparar més d'un 40% el seu benefici en el primer semestre de l'any. La companyia que dirigeix Luis Gallego va guanyar 1.301 milions de gener al juny, davant els 905 milions d'un any abans.
El creixement dels ingressos de IAG en el primer semestre va ser del 8%, fins a assolir els 15.906 milions d'euros. I el benefici d'explotació (abans de partides excepcionals) va ascendir a 1.878 milions, un 43,5% més. El hòlding va destacar després de la presentació dels resultats que té un balanç sòlid, després de reduir el deute en 2.200 milions d'euros.
Pertanyent al grup IAG, la companyia compta amb una xarxa del voltant de 220 rutes a l'any que connecten 30 països. El 2024, Vueling va operar més de 223.000 vols i va traslladar més de 38 milions de passatgers. Amb més de 5.000 empleats, l'empresa s'ha compromès a assolir les zero emissions netes de carboni el 2050 a través de la implementació de l'estratègia FlightPath Net Zero.