TBkids, la iniciativa empresarial pedagògica creada el 2014, s'ha immiscit en el projecte Nutrivison que desenvolupa experiències immersives amb realitat virtual per conscienciar sobre alimentació saludable als infants d’entre 10 i 12 anys. Més concretament, la iniciativa s’ha centrat a millorar el coneixement sobre la composició i els efectes de les begudes energètiques, que es comencen a consumir de mitjana a l’edat de 12 anys.

La companyia TBKids forma part del projecte que liderat pel Kid's Cluster, en el qual també participen Alimenta per al context científic per a l’elaboració dels continguts; Seeds Experience per al disseny i producció de l’experiència de realitat virtual; i la Universitat de Barcelona per a la validació dels processos i l’avaluació de l’impacte del projecte.

L’origen del projecte es troba en la necessitat d’abordar l’augment dels índexs de sobrepès i obesitat en la població infantil a causa de l’abandonament de patrons alimentaris saludables i l’auge del consum de productes com les begudes energètiques a edats primerenques. Per fer-ho, la iniciativa Nutrivision planteja ampliar el coneixement dels nutrients i aliments saludables entre els alumnes de 5è i 6è de primària, proporcionar-los eines per millorar les seves eleccions i sensibilitzar sobre la importància d’una alimentació saludable. Els alumnes de 5è i 6è de primària participants en el projecte visualitzen un vídeo de realitat virtual i participen en un taller sobre begudes energètiques.

Aquests objectius s’han abordat a partir d’un enfocament pedagògic centrat en l’aprenentatge a través de l’experiència amb la utilització de dispositius de realitat virtual. 

El projecte s'ha posat en marxa amb una prova pilot de la qual se n'extreuen els primers resultats: el percentatge d’alumnes que reconeixien que les begudes energètiques poden ser perjudicials augmentava del 79 al 92%. A més, un 66% menys de participants creien que donen energia i un 56% menys pensaven que redueixen el cansament. A més, mentre que abans de l’experiència només un 63% dels alumnes sabien que aquest tipus de begudes contenien sucre, després de fer-ho el 100% ho identificava correctament. Per al desenvolupament d’aquest projecte, el Kid’s Cluster ha comptat amb el suport d’Acció, mitjançant un ajut de 69.000 euros de la línia d’Iniciatives de Reforç a la Competitivitat.

Amb 10 anys d'experiència en el camp educatiu, TBkids té dos centres d'innovació, de tecnologia creativa i d'emprenedoria a Sant Cugat del Vallès i Rivas-Vaciamadrid, a Madrid; així com una delegació a Bilbao. El 2023, va inaugurar TBKids Barcelona i es van sumar al projecte Impuls digital a l'educació, del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, apropant la tecnologia creativa a més de 200 docents. En la seva tasca, TBkids aporta als infants i joves noves formes d’aprendre amb tallers d’aprenentatge pràctic i activitats extraescolars i treballen aspectes bàsics de les STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Arts i Matemàtiques).