Slashmobility explora nous mercats per convertir-se en boutique tecnològica europea
Després de consolidar el seu creixement orgànic en els últims 15 anys, es fixa com a meta assolir 30 milions de facturació
- Maria Teresa Coca
- Barcelona. Divendres, 28 de novembre de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 2 minuts
Slashmobility, una empresa especialitzada en la transformació digital de les organitzacions, ha consolidat el seu creixement orgànic en els últims 15 anys, aconseguint el 2025 un marge proper als 2 milions d'euros i situant la seva valoració estimada per sobre dels 10 milions d'euros. Aquests paràmetres la situen en el rang de les principals boutiques tecnològiques europees, segons el seu conseller delegat, Emilio Avilés. La companyia comparteix que col·labora amb clients com Mango, SITA, Occident o Banc Santander, aportant solucions digitals d'alt valor i actuant com una extensió tecnològica dels seus equips interns.
El directiu apunta que Slashmobility inicia a partir de l'any vinent un nou cicle amb l'objectiu de multiplicar per tres el seu valor en els anys vinents i establir les bases per assolir els 100 milions d'euros el 2030. A la base del creixement hi ha un creixement anual del 40% previst per al tancament del 2025, assolint 6 milions d'euros de facturació i un milió de resultat operatiu (ebitda).
Fundada pel propi Avilés, a Barcelona el 2010, Slashmobility se centra a impulsar l'acceleració de la digitalització tecnològica de la societat a través d'apps (mòbil, web i AI), així com la captació, l'outsourcing i la formació del talent IT. Actualment, compta amb més de 100 empleats i té seus a Barcelona, Madrid i Londres.
El nou pla estratègic, amb l'horitzó del 2030, estableix com a metes assolir 30 milions d'euros de facturació, mantenir una taxa de creixement anual mitjà del 40% i aconseguir entre 4 i 6 milions d'euros d'ebitda. Per a això, a més del creixement orgànic, la companyia impulsarà i ampliarà la seva presència en mercats on ja opera, com Suïssa i Alemanya, i explorarà noves geografies estratègiques. Així mateix, preveu el desenvolupament d'un model de hubs regionals per atraure talent internacional i escalar capacitats tècniques i operatives. En línia amb aquesta ambició, la companyia ha incorporat recentment la figura del Business Expansion Manager per garantir l'excel·lència en l'execució de projectes complexos.

El full de ruta també se centra en la innovació, que continuarà sent un altre pilar fonamental. Slashmobility potenciarà el desenvolupament de solucions d'R+D+I i actius tecnològics propis orientats a reforçar l'excel·lència operativa, optimitzar la gestió del talent i aprofundir la seva especialització en àrees crítiques per als clients, asseguren des de la companyia.
Finalment, el pla inclou una estratègia de fusions i adquisicions selectives, amb oportunitats que aportin noves capacitats tècniques i mantinguin la cultura d'excel·lència característica d'una comunitat altament selectiva de més de 100 professionals sèniors en diverses tecnologies, el que Avilés anomena la Tecno Elit de la companyia.
“El nostre objectiu no és només créixer en ingressos, sinó multiplicar el valor de Slashmobility a través de l'expansió internacional, l'R+D+I i operacions de M&A. Aquest pla consolida la nostra aposta per ‘European Tech Boutique’ i prepara la companyia per a un salt significatiu en valoració i presència global”, afirma Emilio Avilés.