El restaurant Grosso Napoletano s'ha aliat amb el reconegut pizzaiolo de Nova York Paulie Gee per portar a Espanya una versió de la seva pizza més emblemàtica, la Paulie Gee's Hellboy, triada el 2023 com la Pizza de l'Any pel reconegut rànquing 50 Top Pizza, segons ha informat la companyia en un comunicat emès aquest divendres. En concret, aquesta unió sorgeix com un homenatge de Grosso Napoletano als seus orígens a Nova York, ciutat en la qual va començar la idea per part dels seus fundadors, Hugo Rodríguez de Prada i Jorge Blas, ja que allà el 2009 van conèixer la verace pizza napoletana.

D'aquesta forma, aquesta VII Edizione Limitata di Grosso Napoletano, iniciativa per la qual la cadena espanyola porta cada any el millor del món de les pizzes amb receptes úniques, creatives, innovadores i tradicionals, només estarà disponible per un mes als 44 restaurants que té l'ensenya a Espanya, des del passat 12 d'abril i fins al 12 de maig.

Pizzes amb una "immensa qualitat i cura en la composició"

Fabrizio Polacco, capo di producto de Grosso Napoletano, ha reconegut que per a la cadena espanyola és un "autèntic plaer comptar en aquesta Edizione Limitata amb una de les pizzes més reconegudes actualment als Estats Units". "Estem segurs que sorprendrà i tindrà una gran acollida, no només per la seva especial combinació de sabors, també per la seva immensa qualitat i cura en la composició. Som feliços de poder comptar amb Paulie Gee per retrobar-nos amb la ciutat en la qual Grosso va començar a prendre forma", ha assenyalat.

Per la seva part, Paul Giannone ha assegurat que ha estat un "plaer treballar de la mà de Grosso Napoletano" en aquesta col·laboració. "Si alguna cosa tinc clar és que mai no és tard, encara que si m'arriben a dir fa uns anys que presentaria una pizza a Espanya de la mà d'una marca com Grosso, m'hagués costat arribar a creure-m'ho", ha indicat.

40 milions de facturació

Grosso Napoletano va tancar el 2023 amb una facturació de 40 milions d'euros després de vendre més de dos milions de pizzes i ser reconeguda com la millor cadena de pizza artesanal del món pel prestigiós rànquing 50 Top Pizza. En concret, l'ensenya va prosseguir el passat exercici amb la seva expansió en l'àmbit nacional amb l'obertura d'un total de 18 nous locals, com l'espai de Vitòria, el seu desembarcament a noves regions com Galícia amb els primers punts de venda a Vigo, A Coruña i Santiago de Compostel·la i els primers locals de les ciutats de Valladolid i Gijón.

A més, s'han sumat set nous restaurants a Madrid, dos a Barcelona i un altre a València (el segon a la ciutat) i a Múrcia (també el segon), reforçant així la seva presència en ciutats on ja era present i buscant ampliar-les en zones estratègiques de cada ciutat. Així, la firma va tancar l'últim exercici amb un total de 44 locals, comptant amb el seu foodtruck.