Carrefour torna a prendre la davantera en la guerra de preus de les grans cadenes de supermercats. La companyia ha anunciat una baixada de preus permanent per a 2024 en un total de 500 productes de la seva pròpia marca. Articles que van des d'alimentació, líquids, drogueria, perfumeria fins a articles per a nadons, segons ha destacat l'empresa a través d'un comunicat aquest dilluns.

D'aquesta manera, després del vet a productes de marques com Pepsi, Lay's o 7Up pels augments de preus que han dut a terme en els últims mesos, ara Carrefour ha anunciat una altra mesura per "combatre la inflació". Els clients del supermercat podran "trobar estalvis de fins al 13%" en productes com les gallegues torrades Carrefour Classic de 800 grams, el detergent líquid Marsella Carrefour, tomàquet fregit amb oli d'oliva verge extra o el pa de motllo torrades de la marca de blanca de l'ensenya, entre d'altres.

"Aquest compromís amb el preu de Carrefour es mantindrà en el temps per tal d'ajudar l'estalvi dels clients el 2024 i s'emmarca dins de l'estratègia de la companyia per protegir el poder adquisitiu dels consumidors i posar a l'abast de totes les llars els millors productes", ha destacat la distribuïdora francesa.

En aquest sentit, els productes rebaixats de preu estaran disponibles als hipermercats del grup, així com en els Carrefour Market i al web de la companyia. També es podrà accedir als descomptes des de l'aplicació mòbil Mi Carrefour. Els productes rebaixats compten amb senyalització específica a les botigues de la companyia, "així com un complet pla de comunicació 360è amb presència en televisió, ràdio, exterior i entorns digitals".

La baixada de preus anunciada aquest dilluns se suma a altres "mesures d'estalvi" com els avantatges del progrma de fidelització El Club Carrefour i les promocions en altres productes que treuen "cada dia". Així mateix, el grup destaca El 'meu Abonament Carrefour+', amb el qual s'obtenen descomptes del 15% en productes frescos acumulables en el ChequeAhorro, o 'El Preu Más Bajo', amb els articles amb el preu més baix del mercat.

Si bé Carrefour aviva la guerra de preus i promocions, no és l'única distribuïdora que ha pres acció. En aquest sentit, cadenes com Dia també va baixar el preu de 200 productes a un i dos euros, encara que va ser una oferta temporal en la pujada de gener que va finalitzar el passat 16 del mateix mes.

De la mateixa manera, l'any passat, Mercadona també va executar una estratègia similar, rebaixant el preu de 500 productes de la cistella de la compra. Els preus reduïts i les promocions és alguna cosa cada vegada més habitual en temps d'inflació i els supermercats tracten de competir per tractar de guanyar quota de mercat en un sector amb cada vegada menys capacitat per fidelitzar clients.