Areas ha tancat la compra de Travel Hospitality Services (THS), la cadena de restauració aeroportuària de Delaware North als Estats Units. La multinacional catalana assegura que es tracta de "la major adquisició de la història" i un pas decisiu en l'expansió del seu negoci en el mercat nord-americà. De fet, l'empresa amb seu a Barcelona triplicarà la seva facturació en aquest país fins a 2.700 milions d'euros anuals a nivell global.

En el marc de l'acord, que han fet públic ambdues empreses en un comunicat aquest dilluns, Areas assumirà la gestió de 237 punts de venda de THS en 22 aeroports nord-americans, amb un equip de 4.000 persones i un volum de negoci anual de 500 milions de dòlars (426 milions d'euros).

Areas, companyia especialitzada en restauració amb 2.200 establiments a onze països, passarà a ser el segon operador del sector als Estats Units -fins ara era el sisè-, amb un total de 369 establiments en 27 aeroports i 12 àrees de servei, amb una plantilla conjunta de més de 6.000 persones.

El conseller delegat del grup, Óscar Vela, ha indicat que amb aquesta operació als Estats Units converteix el país en la seva "primera unitat de negoci a nivell mundial", on es concentrarà el 30% de la facturació global, per davant de França i Iberia.

Areas és una companyia que va néixer el 1968 a Barcelona, centrada a oferir serveis de restauració a viatgers en nuclis de comunicació com aeroports, estacions de tren i àrees de servei.