Hijos de Rivera i Ilia Topuria, el guanyador mundial de pes ploma presenten, MUCHO, una nova marca de begudes funcionals que ofereix un boost d'energia natural, sense sucre i sense cafeïna. Aquesta nova marca, desenvolupada amb el lluitador d'arts marcials mixtes, ofereix una beguda que pot quallar en un mercat cada vegada més obsessionat pel fitness.

3D Mucho Botellas x4
MUCHO ampolles

Els sabors es basen en quatre referències de fruites, tot i que també per qüestions de màrqueting tiren de la nomenclatura anglesa: Cherry KO, Watermelon Champ, Mango Chao i Apple Clutch, que ja estan disponibles al canal retail. "Portem molt de temps treballant en el desenvolupament de MUCHO, una nova marca que desenvolupem al costat d'Ilia Topuria. És una beguda funcional que respon a les noves demandes del consumidor i ofereix un boost d'energia natural, amb proteïna i BCAAs, sense sucre, sense cafeïna, així com altres funcionalitats enfocades en els més joves. Estem molt orgullosos del resultat i convençuts del seu potencial per connectar especialment amb les noves generacions", afirma Francisco Ucha, director general de Corporación Hijos de Rivera.

Una simbiosi amb èxit? 

Amb aquest llançament, Corporación Hijos de Rivera no només amplia la seva oferta de productes, sinó que reforça el seu posicionament en el segment de begudes funcionals, un mercat en plena ebullició que creix a ritmes superiors al 50% anual, superant ja els 20 milions d'euros a Espanya. Aquest moviment estratègic s'alinea amb la creixent demanda de propostes saludables, funcionals i naturals, especialment entre consumidors joves, com la Generació Z i Alpha, que busquen productes autèntics i saludables amb una funcionalitat clara. Les begudes funcionals cobren cada vegada més rellevància, adaptant-se a l'estil de vida dels consumidors, que cada vegada busquen alternatives saludables. En els últims anys, la companyia ha impulsat la innovació, evolucionant les seves begudes per adaptar-se als nous hàbits de consum. En aquest sentit, ha ampliat la seva presència en el segment de begudes funcionals amb el llançament d'aigües minerals naturals amb beneficis afegits, sucs i kombuchas. La companyia, de capital 100% familiar i espanyol, aposta per una visió de llarg termini, combinant tradició i modernitat, i mantenint el seu compromís amb la qualitat, l'impacte positiu i l'excel·lència en totes les seves propostes.