María Dolores de Cospedal ha tingut darrerament uns moments intensos. Primer, la secretaria general del PP compareixia davant la comissió del Congrés que investigava el suposat finançament il·legal de la seva formació. I se les va tenir amb Gabriel Rufián.
Després, la moció de censura que posava fi al govern Rajoy, escalfa el pols pel poder entre ella i Soraya Sáenz de Santamaría.
Efe
Sense oblidar que també ha estat acusada de "presumpte homicidi negligent" per les morts en vehicles militars. I ara, torna a estar en boca de tothom, de manera indirecta. El portal Informalia ha publicat el cap de setmana un perfil sobre ella que ha indignat moltes lectores i usuàries de la xarxa. El títol del text ja fa preguntar-se moltes i molts si és necessari a l'hora de parlar d'algú, més, a l'hora de parlar d'una política: "Los secretos de la ex ministra que besa muy bien".
A l'interior de la peça es menciona el tall de cabell de la, de moment, ministra de Defensa en funcions: "Dicen expertos estilistas que Cospedal tiene poca gracia a la hora de peinarse, no tanto como Puigdemont, eso sí. Parece que ahora comentar el estilismo de una ex ministra o su corte de pelo es puro machismo pero entendemos que la libertad de expresión impera, y a nosotras siempre nos ha gustado comentar el pelo de nuestras amigas, enemigas, vecinas, políticas y reinas". La Cospe, doncs, que té poca gràcia a l'hora de mirar-se al mirall, segons diuen... Amb pullita incorporada per a Puigdemont.
Efe
La xarxa ha començat a reaccionar amb indignació a les mencions estilístiques sobre la política. Començant per la periodista de La Sexta Ana Pastor:
De dónde sale esto???!! https://t.co/BS7lLhQfVj
— Ana Pastor (@_anapastor_) 5 de junio de 2018
Leo esta y otras lindezas acerca de una ministra en un medio de comunicación. Es completamente impresentable. ¿Hasta cuando? pic.twitter.com/GCDo5Md41c
— Sonia Sánchez (@sanchez_sonia) 4 de junio de 2018
Están, las malas personas y luego las que escriben y piensan de esta manera... Como se puede ser tan arpia...
— Jose Antonio (@JoseAnt56426153) 5 de junio de 2018
Mucho día de la mujer trabajadora y volvemos para atrás en cero coma... quien ha escrito esto?
— Eva Crujera (@CrujeraEva) 5 de junio de 2018
Al final en vez de erradicar estos juicios poco a poco también se van extendiendo a los hombres. La democratización de la infamia.
— NaoBerlin (@NaoBerlin_) 5 de junio de 2018
Todo el artículo es nauseabundo.
— Carla Moriana (@CarlaMoriana) 5 de junio de 2018
La resta de l'article, al que fa referència aquesta tuitaire, exposa que "A Cospedal, cualquier cosa que se pone le sienta bien. Al contrario que Soraya Sáenz de Santamaría, odia los tacones demasiado finos". L'autora del text assegura que "lleva una talla 38, se ha puesto bótox en la frente, le gusta ir entallada".
També parla de la seva relació amb López del Hierro, "sesentón flamígero, con buena planta y muchísimo dinero. A María Dolores parecieron no importarle los casi veinte años de diferencia de edad". I al portal no sembla que li importin les crítiques per l'escrit.