Un altre duet d'humor que es trenca de males maneres. I aquest sap molt de greu perquè són catalans i molt estimats. Tots dos. Peyu i Jair Domínguez ja no treballaran junts. Com ha revelat en exclusiva EN Blau, La Renaixença serà el nou programa de migdies a Catalunya Ràdio que substitueix El búnquer, emès una hora abans i sense Jair i sense Neus Rossell. Hi ha certa maledicció en les parelles humorístiques, totes acaben malament: Martes y trece, Cruz y raya i ara Peyu i Jair. Han fet junts èxits a TV3 i Catalunya Ràdio com Bricoheroes, Està passant i El búnquer, un espai que ha arribat a guanyar un premi Ondas al millor programa de ràdio. Aquesta ha estat l'última després de cinc temporades i estava anunciat que acabava. Peyu volia deixar-lo com ha repetit a diverses entrevistes. Segons revelen a EN Blau l'entorn de totes les parts, Peyu, Jair i Rossell van estar d'acord fa mesos en posar punt final a El búnquer però ara no és ben bé així: Jair Domínguez i Neus Rossel no comparteixen aquest final i haurien seguit molts anys fent El búnquer. Però Peyu és el creador i productor del programa, depèn d'ell i ell ha volgut acabar-lo.
Jair i Peyu ja van tenir una topada ara fa un any quan l'emissora va decidir el canvi d'hora i des de fa temps la relació entre ells dos no ha estat tan bona com al principi. Finalment, han trencat, amb un matís, han signat seguir una gira teatral tots tres amb El búnquer, malgrat que El búnquer ha deixat d'existir. Una mostra del seu èxit: viuen després de morts. Segons ha pogut saber EN Blau hi havia un pacte intern segons el qual Jair i Neus signaven la gira teatral a condició que el programa no seguís al migdia de Catalunya Ràdio sense ells. Finalment ha estat així, La Renaixença s'emetrà a la franja de migdies però només amb un presentador: Peyu. Hi haurà de col·laboradors Mercè Martínez, Arnau Tordera, Fel Faixedas, Carles Xuriguera i Àlex Vila. Un equip més a la mida de Peyu per triomfar a l'última hora de Ricard Ustrell i de nit al segon canal de TV3, el 33. La relació entre Peyu i Jair s'ha ressentit de totes aquestes desavinences. Segons fonts de l'emissora les discrepàncies venen de lluny. La cosa es va començar a tòrcer quan durant el programa Jair Domínguez i Neus Rossell s'enamoren, són parella i l'equip queda sempre descompensat: 2 a 1. Malgrat tot, la gira teatral d'El búnquer es farà amb tots tres, Peyu, Neus i Jair. L'últim ball. Han signat i són uns professionals. I al teatre seguirà el bon rollo i la química entre tots tres. Abans, últim El búnquer de la història amb Kilian Jornet. Ja està gravat.
Ningú té la raó absoluta, ni en Peyu ni en Jair. Cadascun pensa que l'altre s'ha portat malament. I el projecte El búnquer és d'en Peyu, qui posa el nom, les instal·lacions, presenta el projecte a l'emissora, qui paga a Jair i Neus... La realitat és que després de tants anys cadascun seguirà el seu camí. Jair Domínguez segueix vinculat a la CCMA presentant dos dies a la setmana Està passant. Serà morbós comprovar si coincideix en antena amb en Peyu, col·laborador del programa de Minoria absoluta un dia a la setmana. Tots dos per separat també triomfen. Ahir a la nit el programa Entre quatre parets amb en Peyu va ser líder d'audiència a TV3, un boníssim 13,3%. Catalunya perd un duet humorístic irreverent, que ha tingut problemes a la CCMA per determinades polèmiques. Al final algú respirarà millor amb el duet desfet. Massa dinamita junta. I al final ha fet pum.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!