El seu amigui Loquillo ja ho deia fa temps: "Yo, para ser feliz, quiero un camión". Albert Rivera, però, segur que hi afegiria: Yo, para ser feliz, quiero un camión, un 155 en Catalunya y unos cuantos votos o me voy al garete. El líder taronja sap per les enquestes que la patacada que li espera el 10-N pot ser antològica. Per això ha començar a fer bandera del seu populisme. Parlant de pernils i mortadel·les i fent un riure de 'Joker' en un vídeo lamentable, anant a El Hormiguero i reconeixent que en el passat li donava als cigarrillos de la risa o pujant dalt d'un camió per queixar-se de les carreteres tallades pels indepes.
@Albert_Rivera
A les portes de la campanya electoral que començarà la nit de Halloween, Rivera s'ha reencarnat en aquell camió que a la pel·lícula El diablo sobre ruedas turmentava i perseguia sense defallir el conductor d'un cotxe durant quilòmetres i quilòmetres. Només que aquí, el perseguit és l'independentisme. "Ayer estuve escuchando a transportistas en Alfajarín. Estos currantes que cada día trabajan duro para sacar adelante a sus familias. Estos días están sufriendo la violencia de los comandos separatistas, que les cortan las carreteras y les hacen la vida imposible. No hay derecho", escriu al seu Instagram. O a Twitter, on ha penjat aquest vídeo:
Ayer estuve escuchando a transportistas en Alfajarín. Ciudadanos que trabajan duro para sacar adelante a sus familias y que merecen un nuevo Gobierno que apueste por:
— Albert Rivera (@Albert_Rivera) October 30, 2019
✅ Multas de hasta 300.000€ a quien corte carreteras ilegalmente
✅ NO a la subida de impuestos al diésel pic.twitter.com/wIsDwfbskL
Aquest intent matusser de fer-se el col·lega dels camioners no se l'ha empassat la xarxa, que fa temps que li veu el llautó i a la que ja no sorprenen les mesures populistes del candidat de Cs:
Esta muy bien no subir el diesel, así contribuimos con el calentamiento global causando el efecto invernadero y nos ahorramos las pensiones futuras.#savetheplanet #politica #albertrivera #AlbertoPresidente pic.twitter.com/v1OXF3OUGW
— Pachanga en España (@pachanga_esp) October 30, 2019
Cuando los taxis reclamaban vuestra intervención por la ilegalidad de uber y Cabify, nos diste por saco. POPULISTA
— JERO (@jeroleiros) October 30, 2019
Simulador, fantoche, embustero, ridículo. pic.twitter.com/eVaFit7LIk
— Pueblosky Cansadovich de tantova pinchysky transa (@Lionardodijiute) October 30, 2019
Ofrece un juego de sartenes a quien te vote, que esto ya es muy ridículo.
— vagalume (@cristina_82069) October 30, 2019
Avui hi ha vaga de transportistes a catalunya. Tallen l’accés al port i carreteres. Ara vas i els multes.
— susanna baliarda 🎗 (@sbaliarda) October 30, 2019
300.000€ no es una multa, es hundir la vida de alguien que protesta en una carretera que tanto ha pagado él como el que le da uso.
— Jo Han (@JohanCamps) October 30, 2019
Cuanta juerga os pegariais con estas multas.Por cierto, no he escuchado nada de la corrupcion ni de todos aquellos que andan sueltos muchisimo mas peligrosos que otros que estan dentro. Robar a todo el pais no rompe vuestra union? Esperemos que las encuestas hayan quedado cortas
— Fran MR (@FranMR27684713) October 30, 2019
Que tiene que ver el corte de carreteras con sus condiciones laborales. Porque no revisas las condiciones laborales que les imponen las empresas logisticas. MENTIROSO lo tuyo es obsesivo
— Miquel (@Miquel111166) October 30, 2019
Si Rivera vol fer el paperot amb totes les professions que hi ha, ja va tard .