La firma Dior ha ratificat Johnny Depp com la imatge del seu perfum 'Sauvage' en oferir-li un contracte milionari de set xifres (uns quants milions d'euros) per continuar representant la firma. Segons un report, l'actor va firmar recentment el nou contracte per iniciar la campanya de promoció d'aquesta loció amb la que ha treballat des del 2017.

D'acord amb el portal 'TMZ', Depp va aparèixer recentment en un set per iniciar la nova sessió de fotos per a Dior, utilitzant el seu icònic look 'rocker', després que el fotògraf especialitzat en moda, Greg Williams, assistís a un dels concerts de Jeff Beck en col·laboració amb Johnny Depp a la ciutat de París, França. A través del compte d'Instagram de 'Dior Beauty', la marca va presentar una part de la nova campanya de 'Sauvage' protagonitzada per Depp, on es pot veure l'actor en un abans i un després del concert que va oferir a la capital francesa tot just va concloure el polèmic judici per difamació en contra de la seva exesposa, Amber Heard.

Encara que la fragància 'Eau Sauvage' és un perfum que va sorgir a mitjans dels anys 90, el cert és que Johnny Depp ha estat el seu ambaixador més famós i el que li ha atorgat més guanys a la firma, sobretot després dels polèmics judicis pel que ha passat l'actor. I és que, a diferència de la majoria de les marques i empreses que li van retirar completament el suport a Depp després de les declaracions d'Amber Heard on el va acusar de violència domèstica, Dior va decidir no acomiadar-lo, sent l'única firma que va ratificar el suport cap a ell. A causa d'això, els fans de l'actor de 'Piratas del Caribe' es van abocar a comprar el perfum massivament, convertint-lo en el més venut dels últims anys.

Dior confia en Depp per continuar augmentant les vendes de 'Sauvage'

A més, aquesta relació comercial entre Depp i Dior és una excel·lent resposta davant del creixement del mercat de perfums i de cura personal per a homes. D'acord a les dades projectades per 'Statista Consumer Market Outlook', els ingressos al mercat de perfums de luxe passaran dels 11.900 milions de dòlars recaptats el 2020 als 15.568 milions de dòlars el 2022, per la qual cosa l'aliança amb Depp es converteix en un negoci molt lucratiu per a la firma, ja que és una revelació de com funcionen les marques amb relació a la receptivitat de cadascun dels seus ambaixadors en prendre en consideració l'empatia dels seus representants amb els consumidors del producte. Així que, a diferència de Warner i Disney, que van perdre la confiança de milions de fans de Johnny Depp després de la resolució del Judici, Dior ha sabut mantenir la relació amb ell, augmentant així les vendes de 'Sauvage'.

Així mateix, Johnny Depp continua aconseguint nous contractes i ingressos milionaris als seus comptes bancaris. Recentment, va vendre 750 peces d'edició limitada de la seva col·lecció d'art per 3.6 milions de dòlars, a través de 'Castle Fine Art', mentre es troba filmant una pel·lícula sobre la vida del rei Lluís XV.