Letícia està vivint el segon malson de les seves filles: l'adolescència. La princesa i la infanta poden prendre les primeres decisions i una ha estat fer-se dir "majestat". Letícia té una nova cosa de la qual preocupar-se. Elionor ja l'amoïnava abans de néixer, la reina no volia que  se sabés el nom de l'hereva fins després del part. Felip volia dir-li Sofia i Letícia, Elionor. Presa la decisió durant l'embaràs no volia que es filtrés i va tramar una tàctica delirant i obsessiva: mentir i dir que duia un nen i que li diria Pelayo.

leticia elionor sofia 2010 GTRES

Letícia quan reia en públic, GTRES

Ho revela el seu cosí al llibre Adiós princesa: "La persecución de Letizia sobre nosotros era asfixiante. Padecía una obsesión enfermiza con las filtraciones. Nos llegó a someter a pruebas capciosas. Sus hermanas y sus padres vivían un estrés instalados en el terror. Podía castigarlos con una bronca clamorosa. Letizia nos reprendía con ferocidad sin importarle el daño que pudiera hacernos. Llamó al servicio con un mando negro y pidió té con pastas y nos soltó "Os voy a dar una noticia. Va a ser niño y sel lamará Pelayo".

leticia embarassada gtres

Letícia embarassada. GTRES

Era una trampa per saber si en aquella taula hi havia el filtrador. I sí. "Pocos días después apareció esa información en la prensa rosa. Había un topo. No le di importancia pero Letizia estaba paranoica. Nos había mentido y tuvo una niña. Añlguien debería recomendarle sesiones en la camilla del psicólogo. Las manías persecutorias se convierten en trastornos graves. Es preocupante".

david rocasolano cosí reina GTRES

David Rocasolano, cosí GTRES

El cosí està desaparegut després d'haver estat condemnat a presó en un cas tèrbol. Sí, és preocupant.