"Una nació?: Espanya, una marca?...". Aquest és l'eslògan que una marca de roba de Sevilla ha creat per fer una campanya que ha començat a circular —curiosament— pels carrers de Barcelona aquest dimecres, només un dia abans que es doni el tret de sortida a la campanya pel referèndum

Sota l'eslògan "Orgullosos de ser espanyols", aquesta marca ha decidit impulsar una campanya que "aglutina els nostres valors i l'essència de la marca". Una campanya que, casualment, va donar el seu tret de sortida el 12 de setembre a Sevilla, només un dia després de la sisena manifestació multitudinària de la Diada, i que va arribar ahir als carrers de Barcelona.

De fet, el protagonista del cartell, el cantant José Manuel Soto, no fa més que presumir a Twitter de la seva presència a la campanya i, fins i tot, abans que aquesta comencés, però quan ja estava tot a punt, assegurava que no es presenta a les eleccions, sinó que és una campanya d'una marca de roba.

I no només això. Soto es vanagloria que, entre tots els punts de Barcelona on s'ha col·locat el cartell, un d'ells és justament la plaça de Catalunya.

Preocupació espanyolista

L'orgull de la ciutadania que se sent espanyola en veure la campanya no ha trigat a deixar-se veure a la xarxa, però també la preocupació d'alguns que ho veuen "una mica fort" perquè, segons assegura un usuari, "ho estem passant regular aquí".

Alguns han agraït al cantant andalús la campanya i li han demanat que "no ens deixeu sols en mans d'aquests bojos".

De fet, només cal veure alguns dels tuits o retuits dels que fa el protagonista del cartell.

tuit espanyolist

tuit espanyolista