Tipus d'interès
Àngel Simón
- ON ECONOMIA
- Barcelona. Dimecres, 1 de juliol de 2026. 05:30
- Temps de lectura: 0 minuts
Àngel Simón es va estrenar aquest dimarts com a president d'Indra davant els inversors de la companyia en la primera junta general d'accionistes des que va assumir el càrrec i va donar unes pinzellades de l'estratègia que durà a terme el grup en aquesta nova etapa. "Europa necessita grans empreses de defensa i Indra vol estar entre les primeres", va deixar clar el directiu català, que veu aliances en el sector, però no amb Escribano.
Marc Siscart
La cadena de restauració Establiments Viena ha tancat l’exercici 2025 amb una facturació de 91,9 milions d'euros, amb un 1,8% més que l'any anterior. La companyia que dirigeix Marc Siscart argumenta que el darrer exercici ha estat "especialment exigent per al sector de la restauració" i destaca que ha aconseguit elevar la rendibilitat sobre vendes fins al 14,4%, percentatge que equivaldria a prop de 13 milions d'euros.
Luis Gallego
El grup IAG, dirigit per Luis Gallego, sempre ha apostat per Madrid per sobre de Barcelona, però fa uns anys, amb Level, va potenciar el llarg radi des d'El Prat, encara que fos amb una low cost. Ara, però, fa un pas enrere i ha decidit suspendre les connexions que operava entre Barcelona i les ciutats nord-americanes de Boston i Los Angeles a partir de la temporada d'hivern, que arrencarà el pròxim 25 d'octubre. La companyia justifica que la decisió respon a "motius operatius i d'eficiència".