TravelPerk es canvia d'oficines. La companyia de gestió de viatges barcelonina comptarà amb una nova seu al 22@ de Barcelona, construïda per la consultora immobiliària JLL i per Tétris, l'àrea de Disseny i Construcció de JLL, que s'han encarregat de la creació i implementació del projecte de disseny i construcció. Amb una superfície de 9.400 metres quadrats, el nou espai de TravelPerk estarà ubicat al districte de Sant Martí de la capital catalana.

Les noves oficines de l'unicorn barceloní es distribuiran en cinc plantes sobre rasant. La planta baixa i el soterrani tindran l'objectiu de fomentar la innovació, promocionar la feina híbrida a través de la tecnologia, integrar els valors de sostenibilitat i benestar i conrear entre els treballadors.

"Invertim en la creació d'un gran espai físic per als empleats"

Avi Meir, CEO de TravelPerk, ha assegurat que "encara que el món hagi deixat enrere maneres de treballar anteriors a la pandèmia, la necessitat de l'ésser humà d'interactuar en persona mai desapareixerà. Per aquesta raó, invertim en la creació d'un gran espai físic per als nostres empleats: volíem oferir-los un lloc que pogués adaptar-se a tots els estils de feina i que, alhora, fomentés la interacció en persona".

JLL, que no facilita xifres econòmiques de l'operació, ha apuntat que a la seu s'hi accedirà a través d'una cafeteria, The Platform, que donarà la benvinguda a l'oficina a empleats i visitants. "El concepte d'aquest projecte no podia ser cap altre que Un viatge a la vida real. Cada espai de la nova seu de TravelPerk convida a submergir-se en una experiència relacionada amb aquest viatge i a connectar amb la vida real. La tecnologia va ser decisiva en el disseny i va guiar en la creació d'aquest viatge corporatiu a les instal·lacions de l'empresa", ha afegit Miguel Fernández, mànager director de Tétris España.

Per la seva part, Guzmán de Yarza, responsable d'estratègia en JLL per a la regió EMEA, ha afegit que "per a TravelPerk era molt important atendre les necessitats no només per la naturalesa de la seva feina, sinó també per les seves aptituds i trets de personalitat. Tenint tot això en compte, vam dur a terme una anàlisi exhaustiva per identificar els diferents perfils d'usuari, una cosa que ens va permetre dissenyar un pla adaptat a les exigències actuals i futures dels empleats."

TravelPerk, unicorn des de 2022

TravelPerk es va convertir en unicorn (empresa valorada en més de 1.000 milions de dòlars) a començaments de 2022 després d'aixecar 101 milions d'euros en una ronda d'inversió liderada pel fons General Catalyst Partners i altres inversors previs. La start-up es va posar en marxa el 2015 a Barcelona de la mà de dos extreballadors de Booking.com.

La companyia té la seva seu a Barcelona i compta amb centres a Anglaterra, Berlín, Chicago, Boston i Miami. El 2022, la firma catalana comptava amb un miler de treballadors.